Gå til innhold

O, skrekk & gru!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på å sette kaffen i halsen da jeg klikket på en Dagbladet-artikkel og derved oppdaget at jeg har akkurat samme dekorelement i heimen som....(gulp)... _Jenny Jensen_!!! *grøss*

Til mitt forsvar kan jeg si....

1) Jula skal jo være litt kitchy, og

2) Jeg har fått den i gave!

Jeg snakker om den nissen med briller som henger ved gardina til venstre i bildet. Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-)

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/55/558/558676/HAA_6834X2_1229519444_1229519459.jpg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• AneM1365380603

5

• laban

2

• Lotte :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ha ha, men nisser er nisser og denne var da ikke stygg. Dette er helt greit å ha fremme i jula:-)

Skrevet

Ha ha, men nisser er nisser og denne var da ikke stygg. Dette er helt greit å ha fremme i jula:-)

*he he* Jeg er helt enig med deg i det - jeg måtte bare gjøre et poeng av at Jenny Jensen ikke akkurat er et stil-ikon for meg;-)

Gjest kontroll
Skrevet

Selv har jeg ikke nisser til jul. Jeg er ikke vokst opp med nisser, men med annen julepynt og masse engler. Hvor det finnes like mye stygt som på nissefronten forøvrig. Men jeg liker ikke så godt nisser. Jeg har forresten en som min farmor har malt meg, en liten porselensmalt en, og den er jeg veldig glad i.

Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte.

Skrevet

*he he* Jeg er helt enig med deg i det - jeg måtte bare gjøre et poeng av at Jenny Jensen ikke akkurat er et stil-ikon for meg;-)

Nei, det kan jeg godt forstå ;o)

Skrevet

Selv har jeg ikke nisser til jul. Jeg er ikke vokst opp med nisser, men med annen julepynt og masse engler. Hvor det finnes like mye stygt som på nissefronten forøvrig. Men jeg liker ikke så godt nisser. Jeg har forresten en som min farmor har malt meg, en liten porselensmalt en, og den er jeg veldig glad i.

Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte.

''Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte.''

*he he*

Skrevet

Er dette hjemme hos JJ? Er det ikke bare et oppstilt julebilde, da? Hennes unge er vel ikke så stor som jenta på bildet, eller?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230204182' post='4047425]

Er dette hjemme hos JJ? Er det ikke bare et oppstilt julebilde, da? Hennes unge er vel ikke så stor som jenta på bildet, eller?

Dette er underteksten til bildet:

''Nissefan: Hos familien Jenny Jenssen er det over gjennomsnittet mange nisser per kvadratmeter, og de er ikke av den minimalistiske sorten. - Jeg vil ha realistiske ansikter på nissene, sier hun. Også datteren Tilje tar gjerne på nisselue.''

Og her er selve artikkelen, som egentlig handler om nissefar generelt, og ikke JJ spesielt;-)

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/12/24/558676.html

Skrevet

Dette er underteksten til bildet:

''Nissefan: Hos familien Jenny Jenssen er det over gjennomsnittet mange nisser per kvadratmeter, og de er ikke av den minimalistiske sorten. - Jeg vil ha realistiske ansikter på nissene, sier hun. Også datteren Tilje tar gjerne på nisselue.''

Og her er selve artikkelen, som egentlig handler om nissefar generelt, og ikke JJ spesielt;-)

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/12/24/558676.html

Å ja, jeg ikke helt på nett i dag... beklager. Når jeg tenker meg om, tror jeg atjeg har lest noe i denne duren i et ukeblad *host*

Skrevet

Ikke? Det kom _virkelig_ som en bombe... :-))

Skrevet

Foreslår at du straks legger den nederst i julepyntesken, slik at du ikke rekker å finne den frem neste jul.

Hjelpsom hilsen fra

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230207429' post='4047443]

Å ja, jeg ikke helt på nett i dag... beklager. Når jeg tenker meg om, tror jeg atjeg har lest noe i denne duren i et ukeblad *host*

Jeg syns jeg så datteren på tv for litt sida. Da så hun hvertfall ikke så stor ut.

Skrevet

''Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-)''

Dette bare viser at Jenny Jensen mangler litt grå hjernemasse. Ellers er det en fin nisse :)

Skrevet

Hvem pokker er Jenny Jensen - som dere alle tydeligvis vet hvem er..?

Gjest ikke akkurat fan selv
Skrevet

en danseband-artist...

Skrevet

Ikke? Det kom _virkelig_ som en bombe... :-))

;-)

Skrevet

Foreslår at du straks legger den nederst i julepyntesken, slik at du ikke rekker å finne den frem neste jul.

Hjelpsom hilsen fra

Fretex, neste??;-)

Skrevet

''Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-)''

Dette bare viser at Jenny Jensen mangler litt grå hjernemasse. Ellers er det en fin nisse :)

;-)

Skrevet

''Hvem pokker er Jenny Jensen ''

Consider yourself lucky, gal! ;-)

Hvis jeg ikke tar helt feil, var hun stemmen bak den vakre sangen: "Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl! Æ e lei av å gå i rute mellom vaskebrett og fjøl (?).."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...