morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg holdt på å sette kaffen i halsen da jeg klikket på en Dagbladet-artikkel og derved oppdaget at jeg har akkurat samme dekorelement i heimen som....(gulp)... _Jenny Jensen_!!! *grøss* Til mitt forsvar kan jeg si.... 1) Jula skal jo være litt kitchy, og 2) Jeg har fått den i gave! Jeg snakker om den nissen med briller som henger ved gardina til venstre i bildet. Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-) http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/55/558/558676/HAA_6834X2_1229519444_1229519459.jpg 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ha ha, men nisser er nisser og denne var da ikke stygg. Dette er helt greit å ha fremme i jula:-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Ha ha, men nisser er nisser og denne var da ikke stygg. Dette er helt greit å ha fremme i jula:-) *he he* Jeg er helt enig med deg i det - jeg måtte bare gjøre et poeng av at Jenny Jensen ikke akkurat er et stil-ikon for meg;-) 0 Siter
Gjest kontroll Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Selv har jeg ikke nisser til jul. Jeg er ikke vokst opp med nisser, men med annen julepynt og masse engler. Hvor det finnes like mye stygt som på nissefronten forøvrig. Men jeg liker ikke så godt nisser. Jeg har forresten en som min farmor har malt meg, en liten porselensmalt en, og den er jeg veldig glad i. Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 *he he* Jeg er helt enig med deg i det - jeg måtte bare gjøre et poeng av at Jenny Jensen ikke akkurat er et stil-ikon for meg;-) Nei, det kan jeg godt forstå ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Selv har jeg ikke nisser til jul. Jeg er ikke vokst opp med nisser, men med annen julepynt og masse engler. Hvor det finnes like mye stygt som på nissefronten forøvrig. Men jeg liker ikke så godt nisser. Jeg har forresten en som min farmor har malt meg, en liten porselensmalt en, og den er jeg veldig glad i. Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte. ''Julen er kitch, uansett hvordan du snur og vender på det. Å være gjennomført ikke kitch er også litt kitch på sin måte.'' *he he* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Er dette hjemme hos JJ? Er det ikke bare et oppstilt julebilde, da? Hennes unge er vel ikke så stor som jenta på bildet, eller? 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230204182' post='4047425] Er dette hjemme hos JJ? Er det ikke bare et oppstilt julebilde, da? Hennes unge er vel ikke så stor som jenta på bildet, eller? Dette er underteksten til bildet: ''Nissefan: Hos familien Jenny Jenssen er det over gjennomsnittet mange nisser per kvadratmeter, og de er ikke av den minimalistiske sorten. - Jeg vil ha realistiske ansikter på nissene, sier hun. Også datteren Tilje tar gjerne på nisselue.'' Og her er selve artikkelen, som egentlig handler om nissefar generelt, og ikke JJ spesielt;-) http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/12/24/558676.html 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Dette er underteksten til bildet: ''Nissefan: Hos familien Jenny Jenssen er det over gjennomsnittet mange nisser per kvadratmeter, og de er ikke av den minimalistiske sorten. - Jeg vil ha realistiske ansikter på nissene, sier hun. Også datteren Tilje tar gjerne på nisselue.'' Og her er selve artikkelen, som egentlig handler om nissefar generelt, og ikke JJ spesielt;-) http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/12/24/558676.html Å ja, jeg ikke helt på nett i dag... beklager. Når jeg tenker meg om, tror jeg atjeg har lest noe i denne duren i et ukeblad *host* 0 Siter
laban Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 *he he* Jeg er helt enig med deg i det - jeg måtte bare gjøre et poeng av at Jenny Jensen ikke akkurat er et stil-ikon for meg;-) Ikke? Det kom _virkelig_ som en bombe... :-)) 0 Siter
frosken Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Foreslår at du straks legger den nederst i julepyntesken, slik at du ikke rekker å finne den frem neste jul. Hjelpsom hilsen fra 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230207429' post='4047443] Å ja, jeg ikke helt på nett i dag... beklager. Når jeg tenker meg om, tror jeg atjeg har lest noe i denne duren i et ukeblad *host* Jeg syns jeg så datteren på tv for litt sida. Da så hun hvertfall ikke så stor ut. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-)'' Dette bare viser at Jenny Jensen mangler litt grå hjernemasse. Ellers er det en fin nisse 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvem pokker er Jenny Jensen - som dere alle tydeligvis vet hvem er..? 0 Siter
Gjest ikke akkurat fan selv Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvem pokker er Jenny Jensen - som dere alle tydeligvis vet hvem er..? en danseband-artist... 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Ikke? Det kom _virkelig_ som en bombe... :-)) ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Foreslår at du straks legger den nederst i julepyntesken, slik at du ikke rekker å finne den frem neste jul. Hjelpsom hilsen fra Fretex, neste??;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 ''Litt rart sted å sette den, forøvrig, da det er en grytevott;-) Hos meg står den ved komfyren;-)'' Dette bare viser at Jenny Jensen mangler litt grå hjernemasse. Ellers er det en fin nisse ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Hvem pokker er Jenny Jensen - som dere alle tydeligvis vet hvem er..? ''Hvem pokker er Jenny Jensen '' Consider yourself lucky, gal! ;-) Hvis jeg ikke tar helt feil, var hun stemmen bak den vakre sangen: "Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl! Æ e lei av å gå i rute mellom vaskebrett og fjøl (?).." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.