Åsemor Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Oppdaterte Operaen min til versjon 9.63 i dag. Får feilmelding når jeg starter Opera nå, noe om at "mail engine failed" eller noe. Første gang jeg startet fikk jeg melding om at jeg måtte oppdatere noe greier for at jeg skulle kunne bruke mailen fortsatt. Jeg svarte ja, restartet Opera, men fikk samme beskjed en gang til, og da skjedde det mye mer etterpå, så det hadde nok ikke funket første gang. Vet ikke om det har noe innvirkning på det, jeg... Hva gjør jeg nå? Ville gjerne hatt mailen i orden. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Installer Firefox og Thunderbird Samtidig legg til utvidelsen NoScript slik at du kan beskytte deg mot slemme personer på internett. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Installer Firefox og Thunderbird Samtidig legg til utvidelsen NoScript slik at du kan beskytte deg mot slemme personer på internett. Jeg liker Opera, jeg. Har firefox og bruker den til noen få ting, men blir ikke helt venn med den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.