Gjest best wishes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har en hotmailkonto som jeg ikke har brukt på en stund. Nå gikk jeg inn der og så at det lå over 2000 meldinger der. Å slette side for side går for tregt. Er det noen måte jeg kan slette alt på en gang? 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ikke logg deg inn på 30 dager og kontoen vil bli slettet tror jeg. I Gmail kan man velge om man merke alle meldinger og ikke bare de som er på siden. Skulle tro Hotmail hadde en slik funksjon også. 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ikke logg deg inn på 30 dager og kontoen vil bli slettet tror jeg. I Gmail kan man velge om man merke alle meldinger og ikke bare de som er på siden. Skulle tro Hotmail hadde en slik funksjon også. ''Ikke logg deg inn på 30 dager og kontoen vil bli slettet tror jeg.'' Det stemmer ikke nå lenger. Kanskje man må slette kontoen, og så forte seg å åpne igjen, og håpe brukernavnet er tilgjengelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.