Gå til innhold

Spore pakke sendt fra Storbritania

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man sporer en pakke fra Storbritania? Jeg fulgte den til den ble sendt til Norge...., men ikke noe info fra GB etter det.

Skrevet

Fra den ankommer Norge er det vel Posten som tar over ansvaret, da kan du vel spore den på pakkesporing.no?

Skrevet

Oi oi. Det har skjedd flere ganger i det siste at pirater fra Somalia har kapret postskip fra Storbritannia. Får håpe de har tatt juleferie nå.

Skrevet

Oi oi. Det har skjedd flere ganger i det siste at pirater fra Somalia har kapret postskip fra Storbritannia. Får håpe de har tatt juleferie nå.

....;-)

Minner meg om den gangen på 70-tallet da det var mye på nyhetene om norske skip som tok opp vietnamesiske båtflyktninger, og jeg var veldig imponert over hvor langt disse båtflyktningene hadde klart å komme!

I mitt lille barnehode tok jeg det for gitt at alle norske skip gikk utenfor norskekysten. Jeg hadde jo hørt om Shetlands-gjengen, må vite, og hadde dertil vært passasjer på Fylkesbåtane i Møre & Romsdal.;-)

Skrevet

....;-)

Minner meg om den gangen på 70-tallet da det var mye på nyhetene om norske skip som tok opp vietnamesiske båtflyktninger, og jeg var veldig imponert over hvor langt disse båtflyktningene hadde klart å komme!

I mitt lille barnehode tok jeg det for gitt at alle norske skip gikk utenfor norskekysten. Jeg hadde jo hørt om Shetlands-gjengen, må vite, og hadde dertil vært passasjer på Fylkesbåtane i Møre & Romsdal.;-)

LOL ja det hadde vært litt av en ferd om de hadde greid å ta seg helt til Norge i de baljene der. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...