Carwing Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Noen som vet hvordan man sporer en pakke fra Storbritania? Jeg fulgte den til den ble sendt til Norge...., men ikke noe info fra GB etter det. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Fra den ankommer Norge er det vel Posten som tar over ansvaret, da kan du vel spore den på pakkesporing.no? 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Oi oi. Det har skjedd flere ganger i det siste at pirater fra Somalia har kapret postskip fra Storbritannia. Får håpe de har tatt juleferie nå. 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Oi oi. Det har skjedd flere ganger i det siste at pirater fra Somalia har kapret postskip fra Storbritannia. Får håpe de har tatt juleferie nå. ....;-) Minner meg om den gangen på 70-tallet da det var mye på nyhetene om norske skip som tok opp vietnamesiske båtflyktninger, og jeg var veldig imponert over hvor langt disse båtflyktningene hadde klart å komme! I mitt lille barnehode tok jeg det for gitt at alle norske skip gikk utenfor norskekysten. Jeg hadde jo hørt om Shetlands-gjengen, må vite, og hadde dertil vært passasjer på Fylkesbåtane i Møre & Romsdal.;-) 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ....;-) Minner meg om den gangen på 70-tallet da det var mye på nyhetene om norske skip som tok opp vietnamesiske båtflyktninger, og jeg var veldig imponert over hvor langt disse båtflyktningene hadde klart å komme! I mitt lille barnehode tok jeg det for gitt at alle norske skip gikk utenfor norskekysten. Jeg hadde jo hørt om Shetlands-gjengen, må vite, og hadde dertil vært passasjer på Fylkesbåtane i Møre & Romsdal.;-) LOL ja det hadde vært litt av en ferd om de hadde greid å ta seg helt til Norge i de baljene der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.