Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Klør i anus. Er det mulig å få kjønnssykdom der? Noen som vet noe annet dette kan være? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det kan være sopp. Du kan prøve å smøre med canesten noen dager, og den får du reseptfritt på apoteket. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Barnemark? Hvite levende åmer som koser seg baki der *urk* 0 Siter
Gjest bare noen tanker fra meg.andre vet sikkert bedre Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 sår etter dasspapir,hemmoroider,rift i endetarmen,i verste fall ormer....sensitivt område! vet ikke åssen det er med kjønnsykdommer.resten har jeg nemlig erfart selv,men ikke det...etter anal-sex da,eller?kanskje blitt sår,og klødd opp sårene, så det fortsetter å klø? 0 Siter
Gjest man lærer så lenge man lever:P Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det kan være sopp. Du kan prøve å smøre med canesten noen dager, og den får du reseptfritt på apoteket. kan mna få det baki??hmm...det visste jeg faktisk ikke 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230496769' post='4050055] Barnemark? Hvite levende åmer som koser seg baki der *urk* OOOOOH..Kan voksne få dette? Hvordan får man det da? Hørtes liiiite digg ut gitt... 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det kan være sopp. Du kan prøve å smøre med canesten noen dager, og den får du reseptfritt på apoteket. Går det an å få sopp der bak altså? Klør langt inni liksom, og ikke noe utenpå... Hmm 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kan mna få det baki??hmm...det visste jeg faktisk ikke Ja, det vet jeg man kan få der. Det kan også være kjønnsvorter, men de kan en ofte kjenne/se. I første omgang ville jeg testet canesten krem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Småbarnsmark. Kjøp Vermox på apoteket. 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 sår etter dasspapir,hemmoroider,rift i endetarmen,i verste fall ormer....sensitivt område! vet ikke åssen det er med kjønnsykdommer.resten har jeg nemlig erfart selv,men ikke det...etter anal-sex da,eller?kanskje blitt sår,og klødd opp sårene, så det fortsetter å klø? Takk for tanker... Jeg er overhodet ikke sår der bak.. Og lenge siden jeg hadde anal-sex... Det er bare litt ubehagelig kløe, og det er akkurat som det klør litt mer der bak når jeg tisser... Herlig tema dette... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Går det an å få sopp der bak altså? Klør langt inni liksom, og ikke noe utenpå... Hmm Er det langt inni? Det kan jo også være mark som en annen foreslår. Har du gått på pencilin/antibiotika i det siste? Det kan endre miljøet der nede og gi sopp. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 OOOOOH..Kan voksne få dette? Hvordan får man det da? Hørtes liiiite digg ut gitt... Barnemark er vanlig også hos voksne, da det er ganske smittsomt/overførbart. Du finner raskt ut om det er det da jeg har hørt at det klør mer om kvelden enn ellers i døgnet, og det kjennes ut som om noe beveger seg der. Jeg synes det høres forskrekkelig ut, men jeg er ei stor pyse når det kommer til slikt. Men er det påvist barnemark hos et barn(eller voksne) står det på vermoxpakken at hele husstanden skal behandles. Du kan sjekke avføringen når du tørker deg. Er det små hvite mark ser du det. 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, det vet jeg man kan få der. Det kan også være kjønnsvorter, men de kan en ofte kjenne/se. I første omgang ville jeg testet canesten krem. Tror jeg har litt Canesten krem liggende her, så prøver det når jeg legger meg... Takker for råd.. 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Barnemark er vanlig også hos voksne, da det er ganske smittsomt/overførbart. Du finner raskt ut om det er det da jeg har hørt at det klør mer om kvelden enn ellers i døgnet, og det kjennes ut som om noe beveger seg der. Jeg synes det høres forskrekkelig ut, men jeg er ei stor pyse når det kommer til slikt. Men er det påvist barnemark hos et barn(eller voksne) står det på vermoxpakken at hele husstanden skal behandles. Du kan sjekke avføringen når du tørker deg. Er det små hvite mark ser du det. Hjeeeeelp, dette hørtes skikkelig fælt ut!!! Tror jeg ringer legen i morgen jeg og bestiller meg en time, så er jeg iallefall sikker.. Men hvordan kan det ha smittet meg? 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Er det langt inni? Det kan jo også være mark som en annen foreslår. Har du gått på pencilin/antibiotika i det siste? Det kan endre miljøet der nede og gi sopp. Ja, det kan jo være mark.....usj...Jeg har ikke gått på noe antibiotika... 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Er det langt inni? Det kan jo også være mark som en annen foreslår. Har du gått på pencilin/antibiotika i det siste? Det kan endre miljøet der nede og gi sopp. Ja, det kan jo være mark.....usj...Jeg har ikke gått på noe antibiotika... 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hjeeeeelp, dette hørtes skikkelig fælt ut!!! Tror jeg ringer legen i morgen jeg og bestiller meg en time, så er jeg iallefall sikker.. Men hvordan kan det ha smittet meg? Du trenger ikke utsette deg for legebesøk for dette. Apoteket har vermox som du tar to ganger med 7 dagers mellomrom. Men først må du sjekke at det er det du har og ikke noe annet. Du bare sørger for å sjekke avføring selv på for eksempel toalettpapir. (masse toalettpapir:o) Dette er i tilfelle lett kurerbart så fortvil ikke. Men jeg har som sagt hørt at det klør desidert mest om kvelden og litt om morgenen. Selv om det også er i slike stunder en får god tid til å kjenne etter på slikt. Du kan jo google det og se om du synes det stemmer. 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Du trenger ikke utsette deg for legebesøk for dette. Apoteket har vermox som du tar to ganger med 7 dagers mellomrom. Men først må du sjekke at det er det du har og ikke noe annet. Du bare sørger for å sjekke avføring selv på for eksempel toalettpapir. (masse toalettpapir:o) Dette er i tilfelle lett kurerbart så fortvil ikke. Men jeg har som sagt hørt at det klør desidert mest om kvelden og litt om morgenen. Selv om det også er i slike stunder en får god tid til å kjenne etter på slikt. Du kan jo google det og se om du synes det stemmer. Takk for hjelp! Da skal jeg sjekke om det er dette før jeg evt kontakter lege. Grøss og gru, googlet!! Ikke hyggelig lesning... Men skjønner ikke hvordan jeg har blitt smittet. Håper bare at jeg må på do snart da, sånn at jeg får sjekket fort..hehehe... Legekontoret er jo stengt noen dager snart.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kan du ha spist noe du ikke burde spist? Og dersom det klør så svir det kanskje også når du tisser? Få på noe sinksalve og håp at det hjelper. 0 Siter
Gjest merkeligegreier Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kan du ha spist noe du ikke burde spist? Og dersom det klør så svir det kanskje også når du tisser? Få på noe sinksalve og håp at det hjelper. Hmm...det svir ikke direkte, men det er faktisk litt ubehagelig når jeg tisser... :/ Har ikke spist noe jeg vanligvis ikke spiser... Takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.