Gå til innhold

- Gifteringen din er en bakteriebombe


Faure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VannLilja29

usj....

Jeg tar alltid av ringen når jeg skal legge meg og gir den en god skrubb... Jeg pleier å bruke antbac servietter på den av og til også.

Jeg har sett bakterie prøvene fra under og oppå ringer has personer som ikke vasket seg då ofte.. Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj....

Jeg tar alltid av ringen når jeg skal legge meg og gir den en god skrubb... Jeg pleier å bruke antbac servietter på den av og til også.

Jeg har sett bakterie prøvene fra under og oppå ringer has personer som ikke vasket seg då ofte.. Æsj...

Antibac er bra, men dyrt. Kjøp heller Blårens på OBS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blårens også desinfiserende? Har aldri hørt om det før...

Ja er ren alkohol. 49.90 for en liter på OBS. Kan blandes ut med 3 deler vann og bli da svært drøy.

På jernvarehandler kan du måtte betale 100 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske så mye som er bakteriebomber.

Mobiltelefonen, oppvaskfilla som noen får seg til å bruke på gulvet, oppvaskbørster som er grå og utbrukt for flere måneder siden, grå utbrukte tannbørster, mye som ligger rundt toalettet på et par meters avstand.

Kunne fortsatt og fortsatt, mange vet for lite om bakterier. Hører ofte folk si når de slipper ned en godtebit på gulvet: "Det er bare kjentfolk som har gått her".

Så er det de som vet mye om bakterier slik at det går dem til hodet.

Alt har en mellomting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VannLilja29

Ja er ren alkohol. 49.90 for en liter på OBS. Kan blandes ut med 3 deler vann og bli da svært drøy.

På jernvarehandler kan du måtte betale 100 kroner.

Takk for tips, høres effektivt og drøyt ut. Det skal jeg teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, høres effektivt og drøyt ut. Det skal jeg teste:)

Bare hyggelig! Antibac har tilsatt olje også. Tørket mobilen min med det engang og fikk et belegg over skjermen. Ikke bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VannLilja29

Det er ganske så mye som er bakteriebomber.

Mobiltelefonen, oppvaskfilla som noen får seg til å bruke på gulvet, oppvaskbørster som er grå og utbrukt for flere måneder siden, grå utbrukte tannbørster, mye som ligger rundt toalettet på et par meters avstand.

Kunne fortsatt og fortsatt, mange vet for lite om bakterier. Hører ofte folk si når de slipper ned en godtebit på gulvet: "Det er bare kjentfolk som har gått her".

Så er det de som vet mye om bakterier slik at det går dem til hodet.

Alt har en mellomting. :)

uff... minna meg på en som skrev i et innlegg at h*n vaska dobørsten i oppvaskmakina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... minna meg på en som skrev i et innlegg at h*n vaska dobørsten i oppvaskmakina...

Hehe uff det hender jeg er skeptisk når jeg blir tilbydd noe spiselig borte, når man ser inngrodde oppvaskfiller og folk som klør seg både her og der når de lager maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff... minna meg på en som skrev i et innlegg at h*n vaska dobørsten i oppvaskmakina...

Var ikke det et tulleinnlegg, da? Eller er det bare ønsketenkning fra min side? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VannLilja29

Var ikke det et tulleinnlegg, da? Eller er det bare ønsketenkning fra min side? ;-)

hakke peil. Vi får håpe det var tull og krysse fingrene for at ingen prøver det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe uff det hender jeg er skeptisk når jeg blir tilbydd noe spiselig borte, når man ser inngrodde oppvaskfiller og folk som klør seg både her og der når de lager maten ;)

Usj, skal aldri mer spise ute. BBC's Rogue Restaurants viser hvor ekkelt det kan være, men når man er skrubbsulten har man lett for å glemme sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke peil. Vi får håpe det var tull og krysse fingrene for at ingen prøver det hjemme.

Ihvertfall krysse fingrene for at ingen vi skal spise hos gjør dette;-)

Men noe som langt fra er like ille, men dog: en dame på jobben er temmelig pertentlig og ordentlig, men en gang det ble litt snakk om vask av ditt&datt, fortalte hun at hun tok den koppen som dobørste står oppi og la den oppi vaskebøtta til slutt under dovaskingen, for å rengjøre den.

Jeg syntes _det_ var litt ekketl også, jeg. Hvor lett er det å få denne bøtta "ren nok" etterpå? Neste gang hun vasker, begynner hun sikkert med speil og servanter... *usj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, skal aldri mer spise ute. BBC's Rogue Restaurants viser hvor ekkelt det kan være, men når man er skrubbsulten har man lett for å glemme sånt.

Ja jeg velger restaurant eller spisested med omhu, men syns noen ganger det kan være vanskelig når man er på besøk hos andre å blir tilbydd mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe uff det hender jeg er skeptisk når jeg blir tilbydd noe spiselig borte, når man ser inngrodde oppvaskfiller og folk som klør seg både her og der når de lager maten ;)

Uff ja, jeg klarer ikke spise av andres fat når vi alle skal ha med noe på juletrefest på skolen f.eks. Det er så ufattelig mange familier som kommer møkkete og fæle, og som jeg vet har det ufattelig møkkete hjemme. Vet jo ikke hvilke fat de har hatt med..... Spiser mitt eget jeg heller da, og skulle det være tomt innen jeg kommer meg til bordet får det heller være. Tar en kaffekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...