Gå til innhold

- Gifteringen din er en bakteriebombe


Faure

Anbefalte innlegg

Uff ja, jeg klarer ikke spise av andres fat når vi alle skal ha med noe på juletrefest på skolen f.eks. Det er så ufattelig mange familier som kommer møkkete og fæle, og som jeg vet har det ufattelig møkkete hjemme. Vet jo ikke hvilke fat de har hatt med..... Spiser mitt eget jeg heller da, og skulle det være tomt innen jeg kommer meg til bordet får det heller være. Tar en kaffekopp.

Jeg spiser også helst mitt eget i de sammenhengene, men gudskjelov får jeg si, så glemmer jeg det ofte også. Man får et stort problem til slutt hvis man tenker sånn om det meste.

Noen spiser ikke av salt og pepperbøssen på restauranter, og ei jeg jobbet sammen med slet tilmed med å spise sin egen matpakke. Den var full av restebiter som hun hadde plukket av når hun var ferdig. Da har det gått litt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser også helst mitt eget i de sammenhengene, men gudskjelov får jeg si, så glemmer jeg det ofte også. Man får et stort problem til slutt hvis man tenker sånn om det meste.

Noen spiser ikke av salt og pepperbøssen på restauranter, og ei jeg jobbet sammen med slet tilmed med å spise sin egen matpakke. Den var full av restebiter som hun hadde plukket av når hun var ferdig. Da har det gått litt for langt.

He he, så langt kan man ikke la det gå.

Jeg har aldri problemer på resturanter der det ser rent og skikkelig ut.

Har heller ikke problemer der jeg kjenner folk og vet at ting er skikkelig.

Men det er utrolig mye rare familier i mine barns klasser.....Ikke alle som har det helt bra med seg selv eller hygienen virker det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, så langt kan man ikke la det gå.

Jeg har aldri problemer på resturanter der det ser rent og skikkelig ut.

Har heller ikke problemer der jeg kjenner folk og vet at ting er skikkelig.

Men det er utrolig mye rare familier i mine barns klasser.....Ikke alle som har det helt bra med seg selv eller hygienen virker det til...

Æsj nei det er ekkelt, da hadde jeg avstått fra å spise av fatet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke lider av bakterieskrekk :-) For da skulle jeg fått nok å bryne tankevirksomheten på, skjønner jeg.

Håper du ikke er en av de som ikke vasker seg på henda når du har vært på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den alltid av om jeg skal f eks bake ut en deig.

Det er bra. Jobbet på et bakeri engang og da pelte de seg i nesa mens de lagde 12-øres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du ikke er en av de som ikke vasker seg på henda når du har vært på do!

Ta det helt med ro :-) Jeg er helt normalt renslig. Men jeg er glad for at jeg ikke har bakterieskrekk - for det må være et sant mareritt å ha i disse opplyste tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro :-) Jeg er helt normalt renslig. Men jeg er glad for at jeg ikke har bakterieskrekk - for det må være et sant mareritt å ha i disse opplyste tider.

Du er normalt renslig, men hva er normalt i dine øyne? Det er så mye slurv med håndvask alle veier, fra sykehus til barnehager, og de tenker nok at de er normalt renslige de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro :-) Jeg er helt normalt renslig. Men jeg er glad for at jeg ikke har bakterieskrekk - for det må være et sant mareritt å ha i disse opplyste tider.

''Men jeg er glad for at jeg ikke har bakterieskrekk - for det må være et sant mareritt å ha i disse opplyste tider.''

Enig ;-)

Min giftering er aldri av,- den er blitt for trang. Evt. fingrene tykkere, da. Hvis den hadde skullet av og på i ett sett hadde det vært lett å miste den.

Men så er jeg ikke sykepleier heller,- det var vel dem det egentlig var snakk om i artikkelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er normalt renslig, men hva er normalt i dine øyne? Det er så mye slurv med håndvask alle veier, fra sykehus til barnehager, og de tenker nok at de er normalt renslige de også.

Som du kan svare:-) Jeg er normalt renslig, og det betyr normalt renslig. Jeg vasker hendene etter dobesøk, og før matlaging, og eller hver gang jeg føler for det. Og det er ofte...Jeg dusjer hver dag også :-) Osv. osv. Jeg har faktisk ikke kastet opp på 10 år.

Har det ellers slått deg at alle opplysningene om bakterier over alt er et ledd i en markedsføring? Som påvirker lettpåvirkelige mennesker, og får dem til å kjøpe dyre spesialprodukter til det meste. Den blå zaloen (antibakteriell) koster f.eks. 50% mer enn den grønne, vanlige. Gode penger å tjene, mao :-) Og det er vel det det meste dreier seg om i dagens samfunn. Å tjene penger ...masse penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg er glad for at jeg ikke har bakterieskrekk - for det må være et sant mareritt å ha i disse opplyste tider.''

Enig ;-)

Min giftering er aldri av,- den er blitt for trang. Evt. fingrene tykkere, da. Hvis den hadde skullet av og på i ett sett hadde det vært lett å miste den.

Men så er jeg ikke sykepleier heller,- det var vel dem det egentlig var snakk om i artikkelen...

Det nytter ikke å forholde seg til alt man leser i nettavisene. Da kan man risikere å bli gal, tror jeg:-) Sensasjoner og skremsler hele tiden.

Jeg vet hva som har fungert for min del i alle år, og jeg har ingen planer om å forandre på det. Ringer tar jeg av meg hver natt, men det er fordi jeg ikke liker å sove med dem på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kan svare:-) Jeg er normalt renslig, og det betyr normalt renslig. Jeg vasker hendene etter dobesøk, og før matlaging, og eller hver gang jeg føler for det. Og det er ofte...Jeg dusjer hver dag også :-) Osv. osv. Jeg har faktisk ikke kastet opp på 10 år.

Har det ellers slått deg at alle opplysningene om bakterier over alt er et ledd i en markedsføring? Som påvirker lettpåvirkelige mennesker, og får dem til å kjøpe dyre spesialprodukter til det meste. Den blå zaloen (antibakteriell) koster f.eks. 50% mer enn den grønne, vanlige. Gode penger å tjene, mao :-) Og det er vel det det meste dreier seg om i dagens samfunn. Å tjene penger ...masse penger.

18.90 for den vanlige og 28.90 for den blå. Lurer på hva slags magiske stoffer som er i den blå siden den er så mye dyrere ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest qigong

Ja, det har eg visst lenge.

Det er faktisk derfor eg ikkje er gift!

Jeg er gift, men bruker ikke gifteringen av samme grunn :-). Er vel derfor helsepersonell ikke skal bruke ringer ja, sprer bakterier rundt omkring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...