Gå til innhold

Hårspray uten parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen ålreite hårprodukter uten parfyme, evt mildt parfymert?

Jeg er ikke allergisk, jeg føler meg som en dufteksplosjon uten mål og mening når jeg har dusja og stelt håret. Ørten forskjellige dufter som slåss om oppmerksomheten. Jeg vil i grunnen bare lukte av meg selv og parfymen min:)

Noen som kan anbefale meg et merke?:)

Skrevet

Du dusjer og påfører deg én duft fra såpat, en annen på shampo, en tredje på bodylotion, en fjerde på hårspray, en femte på parfymen osv. Trikset er å stoppe og fylle bensin på vei hjemmefra til selskapet, for da lukter du plutselig KUN bensin og ikke en blandings av alle disse duftene...;-)

Seriously - jeg har ikke noe tips. Jeg trodde at det ikke var parfyme som sådan som duftet mest fra hårspray, men "virkestoffene", altså det som "må til" for at hårsprayen skal gjøre nytta si? Så altså, ikke lett å unngå...

Men noen verstinger finnes det jo, slik som Elnett og Dreamy eller hva-den-nå-heter den med gult damefjes på.

Skrevet

Håh, det der var mer din stil;) Hold smella di musiker. Dette er en tråd for damer. Husj!

Jeg synes nå det var et overbevisende resultat. Særlig hun til venstre.

Ville bare hjelpe:-)

Skrevet

De må kunne hjelpe deg i frisørsalong ev parfymeri. Jeg støtter ditt synspunkt, vi må jo få velge selv hva vi vil lukte. Og hvis vi skal bort og spise middag, vil vi helst ikke ødelegge det gastronomiske (for alle) ved å sitte der som en annen parfymedokke.

Skrevet

Spar kjøp.. Og Vita har en hårspray fra Wella helt uten parfyme.

Selv bruker jeg denne, og synes det er bra at flere ønsker å gjøre det. For oss allergikere er hårprodukter en av verstingene.

Er ikke rent få selskaper jeg har måttet gå hjem fra p.g.a alle duftedamene.

Skrevet

Du dusjer og påfører deg én duft fra såpat, en annen på shampo, en tredje på bodylotion, en fjerde på hårspray, en femte på parfymen osv. Trikset er å stoppe og fylle bensin på vei hjemmefra til selskapet, for da lukter du plutselig KUN bensin og ikke en blandings av alle disse duftene...;-)

Seriously - jeg har ikke noe tips. Jeg trodde at det ikke var parfyme som sådan som duftet mest fra hårspray, men "virkestoffene", altså det som "må til" for at hårsprayen skal gjøre nytta si? Så altså, ikke lett å unngå...

Men noen verstinger finnes det jo, slik som Elnett og Dreamy eller hva-den-nå-heter den med gult damefjes på.

''Trikset er å stoppe og fylle bensin på vei hjemmefra til selskapet, for da lukter du plutselig KUN bensin og ikke en blandings av alle disse duftene...;-)''

Hehe, tusen takk morsan. At jeg ikke tenkte på det selv! Da kan jeg jo like godt droppe parfymen også. Her er det penger å spare;)

Skrevet

Jeg synes nå det var et overbevisende resultat. Særlig hun til venstre.

Ville bare hjelpe:-)

Ja, tusen takk snille deg. Du er nå alltid så hjelpsom og snill du;)

Skrevet

De må kunne hjelpe deg i frisørsalong ev parfymeri. Jeg støtter ditt synspunkt, vi må jo få velge selv hva vi vil lukte. Og hvis vi skal bort og spise middag, vil vi helst ikke ødelegge det gastronomiske (for alle) ved å sitte der som en annen parfymedokke.

Nei det vil vi jo faktisk ikke heller:)

Skrevet

Spar kjøp.. Og Vita har en hårspray fra Wella helt uten parfyme.

Selv bruker jeg denne, og synes det er bra at flere ønsker å gjøre det. For oss allergikere er hårprodukter en av verstingene.

Er ikke rent få selskaper jeg har måttet gå hjem fra p.g.a alle duftedamene.

Huff, det høres ikke så greit ut. Julebordene må være et mareritt for deg og andre med slike problemer.

Takk for tips! Skal ta en titt på disse:) Har vært innom jeg vet ikke hvor mange parfymerier uten hell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...