skal Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 i kveld. Ingen stor krise eller noe sånt. Over går det og. Men måtte bare si det et sted. Jeg skulle ønske at bitteliten, alene og ekkel var et tilbakelagt kapittel. Men det er visst ikke alltid sånn. 0 Siter
neelie Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Bare man kunne åpne opp en blank bok, og skrive sin egen historie... Kanskje i fremtiden? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Flott at du skriver og setter ord på det skal. Jo mer du bærer på det alene desto verre blir det. Håper du har en rolig natt.... 0 Siter
skal Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Bare man kunne åpne opp en blank bok, og skrive sin egen historie... Kanskje i fremtiden? Mm, skriver på en nå. 0 Siter
skal Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Flott at du skriver og setter ord på det skal. Jo mer du bærer på det alene desto verre blir det. Håper du har en rolig natt.... Takk Bella, har skjønt at det funker sånn. I natt får kjemien hjelpe! 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Mm, skriver på en nå. Jeg skriver også. I det siste mye. Men jeg har begynt å skrive en alternativ historie. Når jeg har det tungt, skriver jeg disse lyse, lengtende tekstene. For meg er det et skikkelig kick, når jeg er på gang med noe som kjennes rett ut. 0 Siter
Gjest too tired to sleep:( Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 kjenner meg igjen,selv om det er liten trøst i det:( JEG HATER MEG SELV!!!spyr ved å se barnebilder av meg selv!"drittunge"!tenk å bli så ødelagt:(( lykke til og god natt 0 Siter
neelie Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Mm, skriver på en nå. Jeg mente litt fantasiful ønske tenkning om og skrive sin egen historie på nytt igjen, vet ikke om det kom helt frem i det jeg sa 0 Siter
skal Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Jeg mente litt fantasiful ønske tenkning om og skrive sin egen historie på nytt igjen, vet ikke om det kom helt frem i det jeg sa Skjønte det! Så kan man og skrive ny bok med resten av livet, og bestemme mer og mer selv hva som skal stå - det er herlig! 0 Siter
neelie Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Skjønte det! Så kan man og skrive ny bok med resten av livet, og bestemme mer og mer selv hva som skal stå - det er herlig! Okay, ville bare forsikre meg Når jeg leste det igjen så så det litt ut som om det kanskje oppfattes som litt negativt det jeg sa, men det mente jeg jo ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.