Gå til innhold

Bitteliten, alene og ekkel


skal

Anbefalte innlegg

i kveld. Ingen stor krise eller noe sånt. Over går det og. Men måtte bare si det et sted.

Jeg skulle ønske at bitteliten, alene og ekkel var et tilbakelagt kapittel. Men det er visst ikke alltid sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Flott at du skriver og setter ord på det skal. Jo mer du bærer på det alene desto verre blir det.

Håper du har en rolig natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du skriver og setter ord på det skal. Jo mer du bærer på det alene desto verre blir det.

Håper du har en rolig natt....

Takk Bella, har skjønt at det funker sånn. I natt får kjemien hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna k

Mm, skriver på en nå.

Jeg skriver også. I det siste mye. Men jeg har begynt å skrive en alternativ historie. Når jeg har det tungt, skriver jeg disse lyse, lengtende tekstene. For meg er det et skikkelig kick, når jeg er på gang med noe som kjennes rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest too tired to sleep:(

kjenner meg igjen,selv om det er liten trøst i det:( JEG HATER MEG SELV!!!spyr ved å se barnebilder av meg selv!"drittunge"!tenk å bli så ødelagt:((

lykke til og god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mm, skriver på en nå.

Jeg mente litt fantasiful ønske tenkning om og skrive sin egen historie på nytt igjen, vet ikke om det kom helt frem i det jeg sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente litt fantasiful ønske tenkning om og skrive sin egen historie på nytt igjen, vet ikke om det kom helt frem i det jeg sa :)

Skjønte det! ;) Så kan man og skrive ny bok med resten av livet, og bestemme mer og mer selv hva som skal stå - det er herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det! ;) Så kan man og skrive ny bok med resten av livet, og bestemme mer og mer selv hva som skal stå - det er herlig! :)

Okay, ville bare forsikre meg :) Når jeg leste det igjen så så det litt ut som om det kanskje oppfattes som litt negativt det jeg sa, men det mente jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...