Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg deler den i biter og har den i en ildfast form sammen med biter av blomkål (som har fått et kjapt oppkok), bacondryss og hvit saus smakssatt med litt sitron, karri, salt og pepper. Drysser ost på, og gratinerer i ovn. Spises med makaroni og/eller rundstykker til.

Mmmm.... Jeg har en kveitebit jeg skal spise i morra, nå vet jeg hvordan jeg skal tilberede den! :o)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg spiser ikke fiskepudding.

Jeg er fra Danmark og der spiser vi ikke fiskepudding, første gangen jeg fikk fiskepudding, synes jeg smakte som å rekke tungen ut av vinduet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Helt enkelt. Delt i skiver og stekt. Serveres med poteter, kokte gulrøtter og stekt bacon.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg spiser ikke fiskepudding.

Jeg er fra Danmark og der spiser vi ikke fiskepudding, første gangen jeg fikk fiskepudding, synes jeg smakte som å rekke tungen ut av vinduet.

''smakte som å rekke tungen ut av vinduet.''

Alt dansker driver med! :-)

Skrevet

''smakte som å rekke tungen ut av vinduet.''

Alt dansker driver med! :-)

;-)

Skrevet

Det beste er å bare skjære puddingen i ca 1 cm brede skiver og steke dem i stekepanne. Servere med kokte poteter, smeltet smør og finrevne gulerøtter.

Nam!!!!

Ellers er fiskepudding også godt som pålegg- ustekt eller stekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...