Gjest katiie17 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei jeg er ei jente på 17 år, og går 2 klasse på vgs. I går 16 feb 09, var jeg på skolen og skulle ta tablettene mine..Det er vanligvis 4 stk (150 mg lamictal) som er mot epilepsi og en folsyre og en allergitablett. Men så begynte jeg å ta fler å fler og hadde tilslutt tatt 34 tabletter hvor mesteparten var lamictal og folsyre. Jeg merket ikke så mye med en gang, men begynte å bli svimmel og beina kollapset til slutt, jeg klarte ikke gå. Beveget jeg meg så ble jeg skikkelig kvalm. Jeg så 3 personer ut av 1 person og kastet opp litt. Så ambulansen måtte hente meg på skolen og kjøre meg til akershus universitetssykehus. Jeg hadde skikkelig vondt, og var utrolig kvalm og svimmel hele tiden. Også slet jeg med å snakke rent og klarte ikke gå resten av den dagen uten å snuble. Så jeg ble stort sett sengeliggende. De tok blodprøver og alt så bra ut, og pulsen var bra. Jeg ble på sykehuset over natta.. er ikke helt bra ennå men det går bedre..kunne dette vært farlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322365-overdose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.