Gå til innhold

Eggstokkbetennelse


Gjest tinzytown

Anbefalte innlegg

Hva skal hun rapportere? At legesenteret ikke har kvinnelige leger tilgjengelig for en pasient som bare vil undersøkes av kvinner? Hva mener du legesekretæren skulle sagt når det bare er menn til stede og vedkommende vil til en kvinne som enten ikke finnes eller ikke har ledige timer? Man kan da også forvente at en pasient som bestiller time også hører etter hva som blir sagt og ikke begynner å grine fordi legesekretæren ikke kan trylle?

''jeg forklarte at siden jeg har vært utsatt for overgrep var ikke det aktuellt, da sa hu at jeg måtte slutte å være så vanskelig.''

Hvis jeg var denne legesekretærens overordnede, ville jeg synes det var veldig greit å bli gjort oppmerksom på at legesekretæren avfeide gråtende overgrepsofre med at de var "vanskelige".

Selvfølgelig kan de ikke trylle fram kvinnelige leger. Men det går an å møte folk (særlig i sånne situasjoner) på en adskillig bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om de ikke hadde kvinnelige leger tlgjengelig _var_ det jo ikke mer legesekretæren kunne gjøre selv om vedkommende både gråter og har vedig vondt. Som pasient må man forholde seg til det tilbudet som faktisk finnes og være såpass med seg selv at man ikke setter seg ned og griner som en unge for noe LS likevel ikke kunne hjelpe med. Når det ikke går inn, så kan jeg faktisk skjønne at LS sa hun ikke kunne hjelpe pasienten.

Jo, men det er mange måter å si ting på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg forklarte at siden jeg har vært utsatt for overgrep var ikke det aktuellt, da sa hu at jeg måtte slutte å være så vanskelig.''

Hvis jeg var denne legesekretærens overordnede, ville jeg synes det var veldig greit å bli gjort oppmerksom på at legesekretæren avfeide gråtende overgrepsofre med at de var "vanskelige".

Selvfølgelig kan de ikke trylle fram kvinnelige leger. Men det går an å møte folk (særlig i sånne situasjoner) på en adskillig bedre måte.

Det er jo ikke 100% sikkert det er helt sånn som det fremstilles heller. Virker på meg som om vedkommende prøver å gråte seg frem til noe som ikke finnes, og da er da vitterligen vedkommende vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke 100% sikkert det er helt sånn som det fremstilles heller. Virker på meg som om vedkommende prøver å gråte seg frem til noe som ikke finnes, og da er da vitterligen vedkommende vanskelig.

Jepp, som så mange inne på samliv ynder å komme med: vi har jo bare hørt den ene siden av saken. Legesekretærens versjon kan være en ganske annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...