Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Håper dere får en fin dag *s* Jeg ble vekket av tre småunger med nuss og klem og morsdagskort! Kos 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Takk det samme! Her i huset var det ingen som visste at det var morsdag før jeg informerte de nå nettopp. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ah, det var i dag, det ja!? Hadde jeg glemt allerede. Og det hadde visst resten av familien og. Hhadde en tidlig avtale så resten av bunten er ute allerede - snart ute selv. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer til deg og alle andre på dol også! :-) Her måtte jeg nærmest hale junior ut av sengen klokka 8 for å dra på trening, men heldigvis slapp jeg å kjøre da:-) 0 Siter
Gjest Eneste høna i kurven Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Takk og det samme til deg Her i huset er vi en kvinne og mor, og resten av bunten er av slaget hannkjønn...altså sove lenge, kule`n og spille, etc. så jeg er vel den eneste i etasjen med kaffekanna pr. øyeblikket. Men jeg vet det ble handlet inn gaver i går så selv om jeg ordner kaffe til meg selv så blir det vel litt stas rundt mamman etterpå ' 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ble også vekket av 3 stk, men klokka var 6:50 og jeg var mildt sagt ikke våken... Men utrolig koselig med sang og pakke og hjemmelagde tegninger og greier da! )))) Ungene sovnet rundt midnatt og var i full fart kl. 6:50... Zzzz... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Herlig de er disse ungene ;o) Grattis med morsdagen til deg og alle andre mødre her inne :-) 0 Siter
katrine69 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Takk - og det samme til deg og alle andre dolmammaer. Min kjære hadde glemt det. Får tilgi han for det er første gangen..... 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Takk det samme : ) Så koselig! Her fikk jeg gratulasjoner og en gave,før gutta dro ut på aketur. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Takk - og det samme til deg og alle andre dolmammaer. Min kjære hadde glemt det. Får tilgi han for det er første gangen..... ''Min kjære hadde glemt det. Får tilgi han for det er første gangen.....'' Er ikke så lett for babyer å huske slikt, da! ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer så mye til alle mødre her:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.