Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ha bursdagselskap for meg selv med 30 venner.

Hvilken cognac og hvilken likør skal jeg helst servere?

Hva syns DU er best?

Fortsetter under...

Skrevet

Synes Irish coffe jeg :) Liker ingen av delene. Eller baylis (hvordan skrives det?), det er det mange som foretrekker i steden..

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis jeg skulle servere "kaffe avec" ville jeg antakelig valgt en cocnac à la Remy Martin VSOP, en likør à la Drambuie samt Baileys. Evt. bare cognac og Baileys.

Skrevet

Synes Irish coffe jeg :) Liker ingen av delene. Eller baylis (hvordan skrives det?), det er det mange som foretrekker i steden..

Jeg liker det ikke selv. Men det er liksom forventet at man serverer kaffe/cognac/likør. Baileys er godt.

Skrevet

Jeg drikker bare likør med fruktaktig smak eller typisk kaffe-/ sjokoladelikør. Ikke konjakk.

Så jeg liker at det er et alternativ til konjakken, gjerne noe sitrusaktig.

Skrevet

Jeg drikker verken konjakk eller whiskey, men tar gjerne en baileys eller f.eks. markjordbærlikør. :o) Men jeg er helt håpløs også når det gjelder alkohol så meg bør ingen ta hensyn til i den forbindelse egentlig. ;o)

Annonse

Skrevet

Cognac liker jeg ikke særlig godt, men hvis den er 50/50 blanda med Cointreau, er det faktisk ganske fresht.

Også liker jeg Bailey's.

Skrevet

Jeg liker ikke brunbrennevin.

Likør... hva sorterer under likør, hehe.. Jeg er generelt blond når det gjelder alkohol.

Jeg liker fresh longdrink m/Vikingfjord vodka, sitronbrus og isbiter. Tyrkisk Pepper Shot! *hehe* I'm classy... ü

Pernod, forresten, m/sitronbrus.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234195734' post='4088567]

Jeg liker ikke brunbrennevin.

Likør... hva sorterer under likør, hehe.. Jeg er generelt blond når det gjelder alkohol.

Jeg liker fresh longdrink m/Vikingfjord vodka, sitronbrus og isbiter. Tyrkisk Pepper Shot! *hehe* I'm classy... ü

Pernod, forresten, m/sitronbrus.

''Jeg liker ikke brunbrennevin.''

''Jeg liker fresh longdrink m/Vikingfjord vodka, sitronbrus og isbiter. ''

Hehe - her var det jo ikke snakk om dine drinkepreferanser, men snarere om hva en serverer som "avec" til kaffen.

Skrevet

''Jeg liker ikke brunbrennevin.''

''Jeg liker fresh longdrink m/Vikingfjord vodka, sitronbrus og isbiter. ''

Hehe - her var det jo ikke snakk om dine drinkepreferanser, men snarere om hva en serverer som "avec" til kaffen.

Ja, nemlig. Jeg drikker ikke kaffe, heller. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234196280' post='4088574]

Ja, nemlig. Jeg drikker ikke kaffe, heller. :-)

''Jeg drikker ikke kaffe, heller. :-)''

Ikke jeg heller. :o) Men har dilla på Nescafe sjokoladekaffe... Mmmm...

Annonse

Skrevet

''Jeg drikker ikke kaffe, heller. :-)''

Ikke jeg heller. :o) Men har dilla på Nescafe sjokoladekaffe... Mmmm...

Hva er det?

Skrevet

Jeg like ikke Bailey's eller andre likører med melk og/eller whiskey likører. Ville gjerne hatt en moltelikør eller annen fruktlikør.

Kjøp inn flere småflasker av ulikt slag, så har du noe for enhver smak.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234198693' post='4088609]

Hva er det?

Kaffe med kakao i sikkert. Kjøpes i eske med porsjonsposer, Cafe au Chocolat, jeg garanterer dog ikke at de har den på lokalen hos deg. Jeg må imidlertid ha 1-2 suketter i. Mmmm....

Skrevet

Kaffe med kakao i sikkert. Kjøpes i eske med porsjonsposer, Cafe au Chocolat, jeg garanterer dog ikke at de har den på lokalen hos deg. Jeg må imidlertid ha 1-2 suketter i. Mmmm....

På lokalen pantes flasker ;p

Jeg handler stort sett på Obs :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234202162' post='4088674]

På lokalen pantes flasker ;p

Jeg handler stort sett på Obs :-)

Obs! har den! :o) Står i kaffehylla - prøv den! Til lørdags er den suveren med en dæsj baileys! Mmmm....

Skrevet

Obs! har den! :o) Står i kaffehylla - prøv den! Til lørdags er den suveren med en dæsj baileys! Mmmm....

Hva er Baileys? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...