Lotte :o) Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har noen gardinlengder liggende. Er det en smal sak å sette maljer i dem? Mener at Ikea har sånt... Gardinene er pene, men jeg liker ikke løpegangen, samt at de uansett på kortes av litt for å passe vinduet som trenger gardiner. *lure fram husmor-genet* 0 Siter
pusi Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Det er lett å sette på maljer ja. Maljen har en for og bakside. Du merker bare av hullet i maljen, klipper et tilsvarende hull i stoffet men litt større enn hullet i maljen. Så klikker du bare på maljen. Jeg har vasket gardiner som jeg har satt maljer på selv. Riktignok på vaskemaskinens håndvask, men de var like fine etterpå ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Det er lett å sette på maljer ja. Maljen har en for og bakside. Du merker bare av hullet i maljen, klipper et tilsvarende hull i stoffet men litt større enn hullet i maljen. Så klikker du bare på maljen. Jeg har vasket gardiner som jeg har satt maljer på selv. Riktignok på vaskemaskinens håndvask, men de var like fine etterpå ) Ok! Takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.