Heidrun1365380703 Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Jeg gjorde det i begynnelsen, men syns first price balsamen ble litt tung som vaskebalsam i mitt hår. Har ganske tynt og fint hår. Kjøpte en balsam på europris faktisk i går, og den var mye lettere og passet bedre til mitt hår. Så resultatet i dag var bedre, og med mer volum enn tidligere ) Så nå bruker jeg balsam fra europris som vaskebalsam (dks tror jeg den het), first price som pleiende, og elvital nutrigloss hårkur. + honning blandet i den pleiende balsam innimellom. Tenkte også jeg skulle kjøpe Klick glidemiddel og bruke i tuppene. Eg har hårtype 3a, trur eg. Håret er fullt av krøller når det er nyvaska, men neste dag er det ganske flatt. I går vaska eg håret med godkjent "siste shampoo" og hadde i balsam etterpå. Hadde kun elvital nutrigloss-balsam, som ikkje er godkjent, så eg må nok ta sistevasken om igjen. Tilslutt tok eg i ein god klatt med Klick, "ploppa" håret i ca 45 min. Fønte så håret litt og lot det lufttørka heilt, før eg forsiktig kneip i det. Resultatet vart fantastiske krøller med spenst!! Har flotte krøller i dag også...! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Eg har hårtype 3a, trur eg. Håret er fullt av krøller når det er nyvaska, men neste dag er det ganske flatt. I går vaska eg håret med godkjent "siste shampoo" og hadde i balsam etterpå. Hadde kun elvital nutrigloss-balsam, som ikkje er godkjent, så eg må nok ta sistevasken om igjen. Tilslutt tok eg i ein god klatt med Klick, "ploppa" håret i ca 45 min. Fønte så håret litt og lot det lufttørka heilt, før eg forsiktig kneip i det. Resultatet vart fantastiske krøller med spenst!! Har flotte krøller i dag også...! Så bra ) Du får ta noen før og etter bilder å legge inn ) Bør nok ta siste-vasken om igjen ja, ellers kan det nok se litt fett og ekkelt ut. Siden du ikke får ut stoffene fra balsamen igjen. Jeg tror kanskje jeg har 1c, eller 2b. Ikke helt sikker. 0 Siter
skal Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 pat er sendt tilbake med rødvin og fårikål til deg! Fløy en liten blåfugl til hotmail. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Fløy en liten blåfugl til hotmail. *ile* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker bare Redken sin Fresh curls shampoo og balsam. Rett og slett fordi jeg får pulesveis av de fleste andre etter relativt kort tid etter at håret har tørka. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker bare Redken sin Fresh curls shampoo og balsam. Rett og slett fordi jeg får pulesveis av de fleste andre etter relativt kort tid etter at håret har tørka. Det _kan_ være forde du nettopp har pult, før du dusja. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Det _kan_ være forde du nettopp har pult, før du dusja. Det er helt uvesentlig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Det er helt uvesentlig. Ok. Men det var ikkje noe dårlig tips? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Ok. Men det var ikkje noe dårlig tips? Forsåvidt ikke, men det var et urutinert tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.