Gjest lei av ettervekst Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Nå er det mer grått for hvert år som går og jeg fortviler. Jeg farger og farger. Etterveksten kommer så raskt, og overgangen fra farget hår til ettervekst blir godt synlig. Jeg kan ikke farge etterveksten hver 14. dag? Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Enten godta at du blir grå, eller farge etterveksten hver 14dag ;0) 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Kanskje du kan prøve å farge deg litt lysere enn du egentlig er. Hår som farges mørkebrunt vil framheve den lysere etterveksten så voldsomt, og uansett om det som kommer ut er blondt eller grått blir resultatet ganske trist - det ser fort ut som om man har utrolig glissent hår, og man får illusjon om at man ser hodebunnen - ikke bra. Det som kanskje kan funke for deg er å gradvis gå over til en lysere hårfarge. Innse at dine dager som mørkebrunette er over, og finne en lysere farge du kan leve med. Kanskje legge inn litt sjatteringer og striper i dette også, alt for å gjøre det vanskeligere å se skillet over til etterveksten din som ubønnhørlig vil komme. Du vil fortsatt måtte vedlikeholde dette - men det vil bli litt lettere å snike til seg noen ekstra uker mellom hver hårfargings. Lykke til - nærmer meg samme problemstilling som deg, men har noe lysere hår, så enn så lenge er det mest meg selv som er gruelig klar over disse gråe stråene som driver og formerer seg.. 0 Siter
Gjest tidlig gråhåret Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg striper det i "originalfargen" så får det være grått innimellom. Da gjør det ikke noe om det vokser ut mere grått liksom. Dessuten er det de fleste som har grått hår etter hvert, selv om de farger det. Jeg er fornøyd med mine grå hår egentlig,men til f.eks konfirmasjon eller lign,fresher jeg det med flere striper enn vanlig,men det er alltid litt grått innimellom. Synes grått midskill er stygt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.