Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 "Gulvvarme blir man litt bortskjemt av å ha" Det vil jeg si ja, har det samme her hos oss. Eneste ulempen her i gården er relativt heftige strømregninger. Såpass heftige at de egentlig hadde fortjent å bli nevnt som et eget punkt i innlegget mitt over.. ;-) Auda... Kjedelig med slike bivirkninger! 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Nr 4 har dessverre jeg også - en helt ubrukelig sjef. Nr 1 skulle jeg gjerne også hatt - mannen her i huset påstår han ikke ser støv og møkk...... Hehe, mange menn som er sånn, gitt. Men har sikkert veldig mange positive sider som veier opp ) 0 Siter
Gjest Og mye mer... Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Sacco sittesekk Ny sofa i stua Egen bil Trygg økonomi Misfarget hår (men det gjelder bare i dag) 0 Siter
annegunn Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner En katt med sukkersyke En toåring som er b-menneske En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner En katt med sukkersyke En toåring som er b-menneske En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse ''Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse'' O, syke kvinde. Hmmm.. Kanskje det er den jeg trenger. Fikk beskjed om i dag at min B til eksamen var bra men at matematikkdelen ikke var verd mer enn D-. Og den telte 1/3 av karakteren. Jaja, da er jeg fryktelig flink i ped og norsk, da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) 0 Siter
annegunn Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse'' O, syke kvinde. Hmmm.. Kanskje det er den jeg trenger. Fikk beskjed om i dag at min B til eksamen var bra men at matematikkdelen ikke var verd mer enn D-. Og den telte 1/3 av karakteren. Jaja, da er jeg fryktelig flink i ped og norsk, da. Jeg skal tydeligvis ikke utbrodere min glede da jeg fant det klassiske verket fra 1946 på loppis til en slik og ingenting? Høres ut som om noe kan ha dratt opp snittet, ja.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg skal tydeligvis ikke utbrodere min glede da jeg fant det klassiske verket fra 1946 på loppis til en slik og ingenting? Høres ut som om noe kan ha dratt opp snittet, ja.. Jeg gjentar: O, syke, syke kvinde. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) Hva er et stumklaver? (Høres ut som en selvmotsigelse...) 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) ''Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)'' *he he* Vi har forresten også luftgevær....;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg legge til en ting? Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hva er et stumklaver? (Høres ut som en selvmotsigelse...) En kasse med kofferthåndtak. Og når man åpner den, har man pianotangenter uten lyd, til bruk når man skal øve og ikke forstyrre naboene, visstnok. Et "scoop" jeg arva fra en gammel slektning. Han ville egentlig forære meg flygelet sitt, et Steinway fra begynnelsen av 1900-tallet. Men min kjære mormor satte en effektiv stopper for det. Dessverre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236103829' post='4103696] Har nettopp hatt 5 løgnhalser på døra her. *sur* Jehovas Vitner? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) "Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)" Håper det ikke er derfor du har en hamster i frysern? ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 "Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)" Håper det ikke er derfor du har en hamster i frysern? ) Nei, heldigvis. Men en del her på DOL har fått både historien om den døde hamsteren og luftgeværet jeg fikk i en katastrofalt dårlig 30-årsgave. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En kasse med kofferthåndtak. Og når man åpner den, har man pianotangenter uten lyd, til bruk når man skal øve og ikke forstyrre naboene, visstnok. Et "scoop" jeg arva fra en gammel slektning. Han ville egentlig forære meg flygelet sitt, et Steinway fra begynnelsen av 1900-tallet. Men min kjære mormor satte en effektiv stopper for det. Dessverre. Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig? Godt spørsmål. Jeg rakk aldri å spørre den gamle ringreven. Han var forresten en kul fyr. Banninga hans imponerte selv meg. Han blei 98 år, og det siste halvåret satt han på Ullevål og lot seg varte opp av to nieser, derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem. Stilfull fyr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Godt spørsmål. Jeg rakk aldri å spørre den gamle ringreven. Han var forresten en kul fyr. Banninga hans imponerte selv meg. Han blei 98 år, og det siste halvåret satt han på Ullevål og lot seg varte opp av to nieser, derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem. Stilfull fyr. ''derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem.'' Og det beviser at det slektskapet der klarer du ikke lyge fra deg om du skulle få behov for det! ;o) 0 Siter
annegunn Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Godt spørsmål. Jeg rakk aldri å spørre den gamle ringreven. Han var forresten en kul fyr. Banninga hans imponerte selv meg. Han blei 98 år, og det siste halvåret satt han på Ullevål og lot seg varte opp av to nieser, derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem. Stilfull fyr. Hehe, kanskje noen hermer etter han ettehvert.... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg legge til en ting? Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-) ''Unger som faktisk _liker_ tran.... '' Her om dagen tok jeg minstemor på snart 7 på fersken - i ferd med å spise en håndfull trankapsler! Som godis, altså! Så vi er 2 som har slike snåle unger. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.