Gå til innhold

Tids. beg. ufør utbet. for mars

Anbefalte innlegg

Gjest Kopernikus
Skrevet

Som i februar da utbetalingen var mandag den 23. er også utbetalingen i mars mandag den 23. Er det noen insidere her som vet om betalingen vil komme fredagen før helgen denne gangen?

Gjest Kopernikus
Skrevet

gjør ofte det for min del

Trodde ingen fikk det sist mnd. Gjorde du? NAV beklaget på sine nettsider at betalingen ikke kom mandag morgen.

Gjest høstløv
Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg.

I februar kom utbetalingen tre dager for sent.

Gjest Kopernikus
Skrevet

Så du fikk ikke pengene før på onsdag? Det kan være ille for mange med en så lang forsinkelse. Håper NAV har lært.

sort som natta
Skrevet

Trodde ingen fikk det sist mnd. Gjorde du? NAV beklaget på sine nettsider at betalingen ikke kom mandag morgen.

nei,ikke sist mnd,men ellers.sist reagerte jeg på at trygden var forsinket,og han jeg snakket med på nav bekreftet at jeg vanligvis får arbeidsdagen før utbetalingsdato til vanlig.men nå sist var det noe surr i systemet(fikk mandags kveld)

sort som natta
Skrevet

såpass?da var det forskjell,jeg fikk min mandag kveld og synes det var mer enn sent nok(det var nav enig i)

• 2 uker senere...
Gjest Kopernikus
Skrevet

nei,ikke sist mnd,men ellers.sist reagerte jeg på at trygden var forsinket,og han jeg snakket med på nav bekreftet at jeg vanligvis får arbeidsdagen før utbetalingsdato til vanlig.men nå sist var det noe surr i systemet(fikk mandags kveld)

Hvor mange kroner setter dere på at utbetalingen kommer nå på fredag? :)

Gjest veddemål er ikke min greie
Skrevet

Hvor mange kroner setter dere på at utbetalingen kommer nå på fredag? :)

med alt rotet i nav ser jeg det som bonus hvis det kommer da,men har forberedt meg på at den kan bli forsinket...så jeg har satt av penger til en drøy uke til

Gjest Kopernikus
Skrevet

med alt rotet i nav ser jeg det som bonus hvis det kommer da,men har forberedt meg på at den kan bli forsinket...så jeg har satt av penger til en drøy uke til

Ja det er bra å ha litt i bakhånd, men en hel uke da, håper ikke det. Da hadde det blitt rabalder :)

Skrevet

Ja det er bra å ha litt i bakhånd, men en hel uke da, håper ikke det. Da hadde det blitt rabalder :)

nei,altså den skal i utgangspunktet være på konto til mandag,men jeg er mer forberedt denne mnd enn det jeg var sist!da var jeg jo helt blakk:/

Gjest Kopernikus
Skrevet

nei,altså den skal i utgangspunktet være på konto til mandag,men jeg er mer forberedt denne mnd enn det jeg var sist!da var jeg jo helt blakk:/

Overfører de pengene på fredag kommer de nok på mandag ja, men skulle tro de overførte de på torsdag for å være sikker.

Skrevet

Overfører de pengene på fredag kommer de nok på mandag ja, men skulle tro de overførte de på torsdag for å være sikker.

tidl,før alt dette nav-surret,kom det iallefall oftest arbeidsdagen før(det vil da si fredag i dette tilfelle)

er du blakk,krysser jeg fingrene for at du slipper vente til neste uke!ikke lett å få pengene til å vare helt ut:/ (nå snakker jeg utifra egen erfaring,mener ikke noe stygt ovenfor deg!)

Gjest Kopernikus
Skrevet

tidl,før alt dette nav-surret,kom det iallefall oftest arbeidsdagen før(det vil da si fredag i dette tilfelle)

er du blakk,krysser jeg fingrene for at du slipper vente til neste uke!ikke lett å få pengene til å vare helt ut:/ (nå snakker jeg utifra egen erfaring,mener ikke noe stygt ovenfor deg!)

''tidl,før alt dette nav-surret,kom det iallefall oftest arbeidsdagen før(det vil da si fredag i dette tilfelle)''

Ja det var alltid en hyggelig overraskelse hvis man hadde knapt med penger. Når man går på trygd har man ofte ikke så mye å rutte med og da er det bra om de kommer en dag før.

''er du blakk,krysser jeg fingrene for at du slipper vente til neste uke!ikke lett å få pengene til å vare helt ut:/ (nå snakker jeg utifra egen erfaring,mener ikke noe stygt ovenfor deg!)''

Takk for det :) Det er verre for dem som har en familie å forsørge. Jeg har ikke det, så det er lettere for meg.

sort som natta
Skrevet

nå er trygden kommet her.ser ut som det ble som vi håpet:)

Gjest Kopernikus
Skrevet

nå er trygden kommet her.ser ut som det ble som vi håpet:)

Den kom i dag ja :)

• 2 uker senere...
Gjest revmatikeren
Skrevet

hva bet du i skatt av Tidsbegrenset uføre???

Jeg har nok bet for lite skatt og fått en baksmell på 42 000,- Uhu uhu uhu......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...