Gå til innhold

Avfarging av hår

Anbefalte innlegg

Gjest hårsara
Skrevet

Går det an, koster det mye? Må det gjøres hos frisør, hvordan blir resultatet?

Ser for meg 5 timer hos frisøren og tømt lommebok:-(

Fortsetter under...

Gjest Vil gjøre noe med parykken jeg også
Skrevet

Går det an å avfarge hår?

Tar de ikke bare å farger en eller flere ganger til fargen er tilbake der du ønsker den?

Jeg er blond og husker godt at en Henna kur gjorde håret mitt helt sjøgrønt. Gikk til frisøren og de la i mørke blond farge for å sakte få det tilbake til opprinnelig farge. Håret gikk i flere rødtoner før det endelig var tilbake der jeg startet.

(et sted var det driiiitlekker rødfarge og jeg så bare såååå fræsh ut :D)

Så da kommer det vel kanskje ann på farge håret ditt skal være, hva det er nå og hvor mange ganger du må til pers før du blir fornøyd med resultatet.

Tror nok det aller beste du kan gjøre er å sjekke prisene hos frisørene rundt deg, plukke ut en god og rimeligst en, og gå inn der og forhøre deg om fremgangsmåte.

:)

candyqueen_83
Skrevet

Går det an å avfarge hår?

Tar de ikke bare å farger en eller flere ganger til fargen er tilbake der du ønsker den?

Jeg er blond og husker godt at en Henna kur gjorde håret mitt helt sjøgrønt. Gikk til frisøren og de la i mørke blond farge for å sakte få det tilbake til opprinnelig farge. Håret gikk i flere rødtoner før det endelig var tilbake der jeg startet.

(et sted var det driiiitlekker rødfarge og jeg så bare såååå fræsh ut :D)

Så da kommer det vel kanskje ann på farge håret ditt skal være, hva det er nå og hvor mange ganger du må til pers før du blir fornøyd med resultatet.

Tror nok det aller beste du kan gjøre er å sjekke prisene hos frisørene rundt deg, plukke ut en god og rimeligst en, og gå inn der og forhøre deg om fremgangsmåte.

:)

Når de avfarger fjerner de alle pigmentene i håret. Sier seg selv at det sliter noe utroooolig på håret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...