Gå til innhold

Excel - hurtigtaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes en hurtigtast i Excel for å lime inn verdier. Skulle gjerne hatt det i stedet for å sitte med mus og høyreklikke.

Fortsetter under...

Skrevet

"ctrl+c" for å kopiere

"ctrl+v" for å lime inn

Skrevet

"ctrl+c" for å kopiere

"ctrl+v" for å lime inn

Takk for svar, men Ctrl+V limer inn det jeg kopierer, f.eks. en formel. Jeg skal ha kun verdien. Det samme som jeg får når jeg høyreklikker, lim inn, og velger verdier.

Skrevet

Takk for svar, men Ctrl+V limer inn det jeg kopierer, f.eks. en formel. Jeg skal ha kun verdien. Det samme som jeg får når jeg høyreklikker, lim inn, og velger verdier.

Oi, beklager da misforsto jeg deg... Men da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg...

Skrevet

Oi, beklager da misforsto jeg deg... Men da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg...

Takk for at du forøkte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...