Solbæra Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Noen som vet om det finnes en hurtigtast i Excel for å lime inn verdier. Skulle gjerne hatt det i stedet for å sitte med mus og høyreklikke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 "ctrl+c" for å kopiere "ctrl+v" for å lime inn 0 Siter
Solbæra Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 "ctrl+c" for å kopiere "ctrl+v" for å lime inn Takk for svar, men Ctrl+V limer inn det jeg kopierer, f.eks. en formel. Jeg skal ha kun verdien. Det samme som jeg får når jeg høyreklikker, lim inn, og velger verdier. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar, men Ctrl+V limer inn det jeg kopierer, f.eks. en formel. Jeg skal ha kun verdien. Det samme som jeg får når jeg høyreklikker, lim inn, og velger verdier. Oi, beklager da misforsto jeg deg... Men da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg... 0 Siter
Solbæra Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Oi, beklager da misforsto jeg deg... Men da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg... Takk for at du forøkte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.