Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Bookworm

7

• morsan

5

• Bella Dotte

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke i do

Det er en kjent sak at det er et stridstema :-)

Tull på deg, de eneste som mener det går fint å kaste tamponger i do, er de som faktisk gjør det.

Gjør et søk på nett, så finner du neppe en eneste fagperson som sier dette er greit.

Tar du utfordringen?

Tull på deg, de eneste som mener det går fint å kaste tamponger i do, er de som faktisk gjør det.

Gjør et søk på nett, så finner du neppe en eneste fagperson som sier dette er greit.

Tar du utfordringen?

Man kan finne støtte for ethvert syn, bare man er villig til å søke den opp. Takk for innspill, jeg tar det til etterretning.

Jeg har faktisk tatt en ny utfordring - ikke bruke tamponger mer i det hele tatt!

Jeg har fått meg mensenkopp! :-D

Jeg er ikke overbevist. Det står ikke i klartekst at tamponger tetter avløp.

Jeg er veldig, veldig glad for at du ikke kommer på besøk til meg og bruker toalettet. ;o) Jeg hadde blitt dritsur om noen av mine venner hadde kastet tamponger i toalettet mitt og tettet rørene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...