Gå til innhold

Kikker dere i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

''Det er ikke noe trivelig for vertskapet å vite at de blir luret på, på denne måten.''

Sier det ikke til noen da, og passer på at døra ikke smelles igjen så det høres:-)

Enig her, man smeller ikke med skapdøren og snakker selvsagt ikke med noen om eventuelle "funn" i badskapene....

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Onsdag1365380628

9

• Lillemus

6

• morsan

6

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv

''Den som er nysgjerrig på slike private ting, oppdager sjeldent noe hyggelig.

''

Det vil jeg ikke si, for meg er det morsomt å se hvilke kremer og produkter andre kvinner bruker. Sjelden man ser noe uhyggelig i et badskap for å si det slik :-)

Du skrev også noe om tablettglass, og har vertskapet ikke informert deg om hvilke medisiner, de tar, er det sikkert fordi det er så private forhold, at det ikke er meningen at du skal vite det.

candyqueen_83

Jeg må innrømme at jeg har gjort det et par ganger :/ Vet egentlig ikke helt hvorfor, men er vel for nysgerrig. Vet at flere gjør det samme, så har ingen private ting i mitt skap. Hehe.

Vet hvertfall at ei har tittet i mitt skap, og til og med "lånt" noen av produktene mine, men hun var ikke mer enn 15 år så hun er vel unnskyldt. Hehe.

Onsdag1365380628

Du skrev også noe om tablettglass, og har vertskapet ikke informert deg om hvilke medisiner, de tar, er det sikkert fordi det er så private forhold, at det ikke er meningen at du skal vite det.

Det er litt av spenningen....

Annonse

Gjest badeskapet

Nei, ikke med mindre jeg leter etter dopapir eller har fått klarering fra skapets eier for å lete etter noe. Du hadde nok likt mitt bad, der står alt på "utstilling" på ei hylle, for vi har så små skap at der er det ikke plass til noe annet enn q-tips og deo. Trenger ikke åpne en eneste skapdør for å snoke på hvilke kosmetikk/hudpleieprodukter jeg bruker ;-) Og alt av medisiner jeg tar ligger i nattbordskuffen min, så kjip er jeg! :-P

Om du har medisiner der har du vel ikke barn som lusker rundt håper jeg? ;-)

Aliza1365380759

Om du har medisiner der har du vel ikke barn som lusker rundt håper jeg? ;-)

Nei, ingen barn, og jeg må da kunne stole på at samboeren min er voksen nok til å ikke gå amok med p-piller, allergimedisin og diverse smertestillende/betennelsesdempende :-P

Annonse

Nei det gjør jeg ikke, med mindre jeg sitter der og det er tomt for dopapir - da kan jeg prøve å ta en forsiktig titt etter ny rull.

For en god del år tilbake var det en annonse for en eller annen hudkrem som spilte på det at andre kikket i skapene dine, og at man derfor burde kjøpe krem av merke X. Jeg klippet ut denne annonsen og klistret den opp på innsiden av skapdøra på badet. men det var aldri noen som kommenterte den...;-)

Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap:-)

Har bare gjort det en gang, og det var fordi jeg var på desperat jakt etter et bind (gått i surr i tellinga og plutselig kom mensen mens jeg var borte på besøk...)

Ja, det har forresten jeg gjort også. Skulle gjerne ha spurt på forhånd, men det har vært en slik situasjon der man først skjønner at man er en jomfru i nød mens man sitter "parkert" inne på det glade hjørnet...;-)

Gjest Shira :o)

Nei det gjør jeg ikke.

Håper folk kikker i mitt, da vil de finne mye rart da, og dersom de ikke kjenner meg veldig godt, kan de gå og gruble på hva alt inni der er for noe ;o)

Men altså, andre sine skap er personlige, der har ikke jeg noe å gjøre.

Gjest Nei, virkelig ikke

Nei...*litt sjokkert*....jeg anser meg ikke være frøken perfekt altså...og langt der i fra...men snoke i andres skap bare av ren nyskjerrighet....det kunne aldri falle meg inn altså.

Jeg gir da bang i hva folk bruker av kremer og parfymer og dill og dall. Liker jeg en parfymelukt eller noe så spør jeg da bare hvilket slag det er :o

Nope, ikke meg nei.

Gjest Elextra

Nei det gjør jeg ikke, med mindre jeg sitter der og det er tomt for dopapir - da kan jeg prøve å ta en forsiktig titt etter ny rull.

For en god del år tilbake var det en annonse for en eller annen hudkrem som spilte på det at andre kikket i skapene dine, og at man derfor burde kjøpe krem av merke X. Jeg klippet ut denne annonsen og klistret den opp på innsiden av skapdøra på badet. men det var aldri noen som kommenterte den...;-)

Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap:-)

''Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap''

Det har vi også, utrolig glad for at vi planla gjestetoalett, selv om det ga oss litt mindre bad nede. For ikke å snakke om hvor lett det er å holde orden der *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...