Gå til innhold

Kikker dere i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

''Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap''

Det har vi også, utrolig glad for at vi planla gjestetoalett, selv om det ga oss litt mindre bad nede. For ikke å snakke om hvor lett det er å holde orden der *s*

Vi planla ikke dette, da, det fulgte med boligen på den måten! Men jeg er veldig fornøyd med løsningen, og kjenner veldig godt igjen det du sier med at det er lett å holde orden der:-)

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Onsdag1365380628

9

• Lillemus

6

• morsan

6

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

sort som natta

Nei, ikke med mindre jeg leter etter dopapir eller har fått klarering fra skapets eier for å lete etter noe. Du hadde nok likt mitt bad, der står alt på "utstilling" på ei hylle, for vi har så små skap at der er det ikke plass til noe annet enn q-tips og deo. Trenger ikke åpne en eneste skapdør for å snoke på hvilke kosmetikk/hudpleieprodukter jeg bruker ;-) Og alt av medisiner jeg tar ligger i nattbordskuffen min, så kjip er jeg! :-P

medisiner synes jeg og det er greit å ha på soverommet,både for at folk ikke har noe med hva jeg bruker,eller skal prøve medisinene mine(vet at en som tidl slet med rus tok alt h*n kom over på besøk hos folk,selv om det var aldri så ufarlig)

Kun på jakt etter dopapir om det begynner å bli tomt og jeg ikke umiddelbart ser mer papir lett tilgjengelig. Det er en greie jeg har, nesten som en nevrose. :-D Må vite at det er dopapir nok om jeg må på do flere ganger mens jeg er på besøk. Ellers er jeg nok veldig uinteressert i hva som skjuler seg bak skapdørene hos folk.

Nei det gjør jeg ikke! Hva andre har i badeskapet bryr jeg meg fint lite om, dessuten er det utrolig frekt å snoke i andres private saker. Hadde blitt irritert om jeg hadde oppdaget at folk snoka i mine skap! Jeg oppbevarer ikke medisiner der. Har en rotekurv med truseinnlegg, hårstrikker, børste osv. Men har en del smykker flytendes oppå smykkeskrinet, og de vil jeg ikke at folk skal snoke i. Hvis venninner vil låne krem, parfyme, tampong eller øredobber når vi skal ut så spør de, og da sier jeg hvor de finner det. Ikke det at jeg har noe veldig hemmelig der, og vil noen låne noe kan de godt se selv, men jeg setter pris på å bli spurt først. Det gjør jeg også hos andre. Og da er det venninner, ellers så kan jeg åpne skapet kun hvis det er tomt for do-rull og jeg allerede sitter på do. Ellers spør jeg da og.

Annonse

Nei det gjør jeg ikke, med mindre jeg sitter der og det er tomt for dopapir - da kan jeg prøve å ta en forsiktig titt etter ny rull.

For en god del år tilbake var det en annonse for en eller annen hudkrem som spilte på det at andre kikket i skapene dine, og at man derfor burde kjøpe krem av merke X. Jeg klippet ut denne annonsen og klistret den opp på innsiden av skapdøra på badet. men det var aldri noen som kommenterte den...;-)

Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap:-)

''Nei det gjør jeg ikke, med mindre jeg sitter der og det er tomt for dopapir - da kan jeg prøve å ta en forsiktig titt etter ny rull.''

Ja, dopapir må man jo ha! Hehe.

Øøøh, nei, det gjør jeg da virkelig ikke. Det får være grenser.

Men dette vil si at 60% av gjester som går på vårt bad kikker i badeskapet vårt altså. Spooky. :-(

''Men dette vil si at 60% av gjester som går på vårt bad kikker i badeskapet vårt altså. Spooky. :-(''

Ouch, det kom jeg ikke umiddelbart på! Jammen er jeg glad for at do og bad er to forskjellige rom her i huset selv om jeg mer enn en gang har ønsker meg do på badet også.

''og er man heldig finner man et tablettglass som sier noe om ting man ellers ikke får vite. P.piller og sovemedisin for eksempel''

Ehm... Det faller deg ikke inn at du ikke får vite det fordi det er personlig og menneskene du besøker ikke vil dele det med deg?

Akkurat som om det er spennende å vite om folk tar p-piller eller ikke.. Eller sovemedisiner.. herregud, da kan man ikke ha særlig action i livet sitt. Jeg har alle medisinene mine i kjøkkenskapet jeg - for at de ikke skal glemmes, og fordi de må ligge i høyskap så ikke poden får tak på de. De kan tittes på av alle hvis de vil. Skjuler ikke sykdommen min for venner og familie. Nå er det ingen gjester som går i skapet for å ta ut tallerkner så.. men hvis de spør få de svar.

Gjest Ciccacc

Jeg har åpnet badeskap og lett etter dopapir og bind. Vil tro at jeg kan ha funnet på å titte i badeskap i ungdomstida, men det er lenge siden.

Har aldri sovepiller og p-piller på badet, men derimot gjerne smertestillende. Synes egentlig at det skal være slik at gjester kan lete hvis de trenger noe og jeg ikke er hjemme f.eks.

Det samme med kjøkkenskapene. Jeg pleier ikke å åpne dem å kikke når jeg er på besøk, men hvis jeg er på besøk i noen dager så tar jeg meg til rette.

Onsdag1365380628

Det kunne ikke falle meg inn.

Hvilket behov har du for å finne ut hva andre bruker av medisiner? Hvilken glede har du av det?

Jeg har verken behov eller noen spesiell glede av å finne ut av hvilken medisiner folk bruker, jeg er bare litt nyskjerrig på hva folk har i badskapene sine. Enkelt og greit. Og ikke går jeg rundt ¨å husker hva skapene inneholder heller. Det er mer en ren refleks, å åpne og kikke.

Jeg har verken behov eller noen spesiell glede av å finne ut av hvilken medisiner folk bruker, jeg er bare litt nyskjerrig på hva folk har i badskapene sine. Enkelt og greit. Og ikke går jeg rundt ¨å husker hva skapene inneholder heller. Det er mer en ren refleks, å åpne og kikke.

Hvis det ikke betyr så mye for deg, så bør det være en smal sak og slutte med det også.

Annonse

Mrs. Wallace

Det har jeg ikke gjort siden tenåra, jeg er rett og slett overhodet ikke interessert i å snoke i andres baderomsskap. Altså, jeg har åpnet skap for å finne doruller, men ikke noe mer.

Jeg regner ikke med at andre snoker så mye hos meg heller, men jeg bryr meg slett ikke om det finner på å gjøre det. Men hadde jeg hatt noen produkter jeg på død og liv ikke ville at andre skulle sett, ville jeg neppe plassert dem i baderomsskapet.

Nei, jeg gjør ikke det, det føles som en alt for voldsom invadering av andre menneskers privatliv.

Om noen skulle finne på å snoke i mine baderomsskap vil de ikke finne noe som helst spennende i det hele tatt. :o)

Det eneste jeg kan finne på er å ta en dæsj håndkrem om det står en tube/flaske på vasken og jeg er svært tørr på hendene, men da sier jeg det gjerne til vertinnen etterpå. Men bare om det er vanlige håndkremer, er det små tuber som ser mistenkelig dyre ut gjør jeg det ikke.

Gjest prust

Nei, jeg gjør ikke det, det føles som en alt for voldsom invadering av andre menneskers privatliv.

Om noen skulle finne på å snoke i mine baderomsskap vil de ikke finne noe som helst spennende i det hele tatt. :o)

Det eneste jeg kan finne på er å ta en dæsj håndkrem om det står en tube/flaske på vasken og jeg er svært tørr på hendene, men da sier jeg det gjerne til vertinnen etterpå. Men bare om det er vanlige håndkremer, er det små tuber som ser mistenkelig dyre ut gjør jeg det ikke.

Uff, jeg har ikke begreper om håndkremer eller shampo e.l. er dyre eller ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...