Gå til innhold

Kikker dere i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Onsdag1365380628

9

• Lillemus

6

• morsan

6

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Nei, det gjør jeg ikke. Det måtte være hvis det er tomt for dopapir.

Jeg er ikke veldig begeistret over at folk går i mine skap, uansett rom, men de vil ikke finne noe spennende på badet hos oss. At det hos en familie på 2 + 2 (både voksne / barn og kjønnsmessig) finnes sanitetsbind, halstabletter og neglesakser, burde ikke komme som noen bombe. Vi har masse hårgreier også, men det er stort sett tenåringens.

De som vil vite hva mannen min tar av faste medisiner (han er den eneste av oss som "bruker" noe), må se i en bestemt hylle på kjøkkenet. Eller gjøre noe så kjedelig som å spørre ham.

Nei, jeg gjør ikke det, det føles som en alt for voldsom invadering av andre menneskers privatliv.

Om noen skulle finne på å snoke i mine baderomsskap vil de ikke finne noe som helst spennende i det hele tatt. :o)

Det eneste jeg kan finne på er å ta en dæsj håndkrem om det står en tube/flaske på vasken og jeg er svært tørr på hendene, men da sier jeg det gjerne til vertinnen etterpå. Men bare om det er vanlige håndkremer, er det små tuber som ser mistenkelig dyre ut gjør jeg det ikke.

Vi har faktisk en dobbeltdispenser ved vasken i det lille dorommet - én med håndsåpe og én med krem. Jeg antar at gjestene føler seg fri til å forsyne seg av begge deler:-)

Annonse

Vi har faktisk en dobbeltdispenser ved vasken i det lille dorommet - én med håndsåpe og én med krem. Jeg antar at gjestene føler seg fri til å forsyne seg av begge deler:-)

Hadde det stått en dispenser fremme på det som med tydelighet er gjestetoalettet hadde jeg ikke nølt med å bruke håndkremen om nødvendig nei. :o)

Gjest mora2

Nei, det gjør jeg faktisk ikke..Føler ikke noe behov for å vite hva andre har i skapene..

Om jeg lurer på hva slags krem eller parfyme de bruker, ja så spør jeg dem heller.

Håper ikke noen ser i mine skaper heller... Må kanskje rydde der en dag....

:0)

Nei, det gjør jeg faktisk ikke..Føler ikke noe behov for å vite hva andre har i skapene..

Om jeg lurer på hva slags krem eller parfyme de bruker, ja så spør jeg dem heller.

Håper ikke noen ser i mine skaper heller... Må kanskje rydde der en dag....

:0)

''Må kanskje rydde der en dag....''

Evt. montere et webkamera inni skapet ;-)

• 3 uker senere...
brilleslangen

Hjemme hos mora mi hender det jeg gjør det...ikke for å være nysgjerrig, men som regel for å finne meg q-tips som jeg vet ho har der... I mora mi sitt hus går jegi medisinskapet om jeg tror ho har noe jeg trenger også... feks litt sårsalve, plaster, eller hodepinetablett

Men aldri hos andre... da spør jeg om de har det skulle være noe jeg evt trenger som ikke kan vente til jegkommer hjem igjen.Eller rettere sagt... helt sant er ikke det heller, for jeg husker jeg var på overnattingsbesøk til noen for et par år siden og hadde behov for vaskeklut til barnet mitt, og da åpnet jeg skapet under vasken for å se om jeg fant...

Og jeg husker at jeg som barn alltid tittet inn i skapene på badet når jeg var på besøk til noen. Men det sluttet jeg med en gang i løpet av tenårene... fordi jeg begynteå synes det var flaut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...