Gå til innhold

Verdens vakreste mennesker gjennom tidene!

Anbefalte innlegg

Gjest Kopernikus
Skrevet

Overskriften er: Hvem er den vakreste personen som har levd? På denne listen finner du alt fra gamle filmstjerner til nyere toppmodeller. Listen oppdateres etter hvert.

Æsj! Å rangere mennesker etter hvor pene de er blir for dumt!

Skrevet

Overskriften er: Hvem er den vakreste personen som har levd? På denne listen finner du alt fra gamle filmstjerner til nyere toppmodeller. Listen oppdateres etter hvert.

Æsj! Å rangere mennesker etter hvor pene de er blir for dumt!

Huff ja, jeg er fullstendig enig med deg.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis listen skal vise de vakreste menneskene gjennom tidene er det ganske pussig at

1) Det er ingen menn på listen (i hvertfall ikke i øverste del - jeg gikk ikke så langt)

2) At omtrent samtlige har levd de siste 100 år, hvorav de fem første er født etter 1970. Fantes det ikke pene mennesker i tidligere tider?

Skrevet

Hvis listen skal vise de vakreste menneskene gjennom tidene er det ganske pussig at

1) Det er ingen menn på listen (i hvertfall ikke i øverste del - jeg gikk ikke så langt)

2) At omtrent samtlige har levd de siste 100 år, hvorav de fem første er født etter 1970. Fantes det ikke pene mennesker i tidligere tider?

Å joda, det fantes pene mennesker før også, men det er bare unge mennesker som gidder å bry seg om slike lister og avstemninger, ergo blir resultatet "noen de kjenner"...

Fullstendig meningsløst!

Gjest Elextra
Skrevet

Å joda, det fantes pene mennesker før også, men det er bare unge mennesker som gidder å bry seg om slike lister og avstemninger, ergo blir resultatet "noen de kjenner"...

Fullstendig meningsløst!

''det er bare unge mennesker som gidder å bry seg om slike lister og avstemninger, ergo blir resultatet "noen de kjenner"... ''

Ja, men det blir ekstra teit når de da bruker betegnelser som "gjennom tidene".

Men slike lister er teite uansett, da. Men de har sikkert sine lesere, se nå har vi vært inne på listen også! ;)

Gjest Kayia
Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Snedig dessuten at 99% av listen har blitt kjendiser etter retusjering og photoshop kom på markedet, hehe...

Gjest høstløv
Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Snedig dessuten at 99% av listen har blitt kjendiser etter retusjering og photoshop kom på markedet, hehe...

Lurer på hvordan de ser ut i virkeligheten egentlig.

Gjest Kayia
Skrevet

De er sikkert både vakre og søte disse også, men samtidig sier det kanskje noe om hvor vakre sånne som Audrie Hepburne, Sophia Loren, Rudolph Valentino, James Dean etc var. :)

Nå så jeg forresten at min favoritt Johnny Depp (han stiller ikke i retusjeringsklassen) var på lista, så jeg lener meg tilbake og faller til ro... *sukk*.

Skrevet

Jeg scrollet et stykke nedover og må si at jeg synes noen av de klassiske skjønnhetene glatt slår ut mange av de unge!

Ingrid Bergmann og Grace Kelly er gode eksempler, og Paul Newman i sine glansdager må vel ha vært den vakreste mannen noensinne!

Gjest høstløv
Skrevet

De er sikkert både vakre og søte disse også, men samtidig sier det kanskje noe om hvor vakre sånne som Audrie Hepburne, Sophia Loren, Rudolph Valentino, James Dean etc var. :)

Nå så jeg forresten at min favoritt Johnny Depp (han stiller ikke i retusjeringsklassen) var på lista, så jeg lener meg tilbake og faller til ro... *sukk*.

Jeg liker å inndele personer etter personlighet ikke etter et retusjert utseende i massemedia.

Gjest Elextra
Skrevet

Hm, kanskje jeg skulle få tatt noen nye bilder av meg hos en god fotograf og siden fått dem retusjert av en proff stylist? _DA_ kunne jeg bli pen, da! *SSS*

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg liker å inndele personer etter personlighet ikke etter et retusjert utseende i massemedia.

Jeg liker i prinsippet ikke at folk blir inndelt i det heletatt, men det betyr ikke at det ikke gjøres hele tiden, også av meg. Kan du med hånden på hjertet si at du ikke snakker om trøndee som sånn, nordlenninger som sånn, eller passer litt ekstra på håndvesken din når du ankommer Oslo S? Kategorisering er da helt naturlig, men når kategoriseringen fører til skjevbehandling syns jeg det er værre.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg liker i prinsippet ikke at folk blir inndelt i det heletatt, men det betyr ikke at det ikke gjøres hele tiden, også av meg. Kan du med hånden på hjertet si at du ikke snakker om trøndee som sånn, nordlenninger som sånn, eller passer litt ekstra på håndvesken din når du ankommer Oslo S? Kategorisering er da helt naturlig, men når kategoriseringen fører til skjevbehandling syns jeg det er værre.

Sitat: "Kan du med hånden på hjertet si at du ikke snakker om trøndee som sånn, nordlenninger som sånn"

Ja, det kan jeg faktisk si, alle som er etnisk norske er nordmenn for meg, jeg skiller ikke mellom hvilket sted i landet de er født.

Men, nordmenn er veldig opptatt av hvor i landet jeg kommer fra, for jeg har en sådan spesiell dialekt.

Gjest Kayia
Skrevet

Sitat: "Kan du med hånden på hjertet si at du ikke snakker om trøndee som sånn, nordlenninger som sånn"

Ja, det kan jeg faktisk si, alle som er etnisk norske er nordmenn for meg, jeg skiller ikke mellom hvilket sted i landet de er født.

Men, nordmenn er veldig opptatt av hvor i landet jeg kommer fra, for jeg har en sådan spesiell dialekt.

*skal følge trådene dine med argusblikk framover...*

Neida, bra det, men mitt poeng er at ikke bare er det naturlig og menneskelig å kategoriesere - det er sunt også. Det kan hjelpe deg å være på vakt når mange kjennetegn er sammenfallende - uten at det er legitimt å forskjellsbehandle eller diskriminere av den grunn.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg scrollet et stykke nedover og må si at jeg synes noen av de klassiske skjønnhetene glatt slår ut mange av de unge!

Ingrid Bergmann og Grace Kelly er gode eksempler, og Paul Newman i sine glansdager må vel ha vært den vakreste mannen noensinne!

''Paul Newman i sine glansdager må vel ha vært den vakreste mannen noensinne!''

Eller hva med den unge Marlon Brando?

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH/171707~Marlon-Brando-A-Streetcar-Named-Desire-Posters.jpg

http://www.geocities.com/couldabinacontender/marlon6.bmp

Skrevet

Hælledussen for en teit liste. Gjennom tidene my ass. Hvor var Lauren Bacall? Og hva med Cleopatra?

Gjest ViViola
Skrevet

Hm, kanskje jeg skulle få tatt noen nye bilder av meg hos en god fotograf og siden fått dem retusjert av en proff stylist? _DA_ kunne jeg bli pen, da! *SSS*

''Hm, kanskje jeg skulle få tatt noen nye bilder av meg hos en god fotograf og siden fått dem retusjert av en proff stylist? _DA_ kunne jeg bli pen, da!''

Tenk så gøy det hadde vært! Jeg skulle gjerne gjort det, sånn som i en "once-in-a-lifetime"-greie.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...