Gå til innhold

Morsomme ting å gjøre for barn i New York

Anbefalte innlegg

Kornblomst1365380874
Skrevet

Vi reiser i juli og skal være der i to uker, noen gode forslag??

Kornblomst1365380874
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Ja det er jo litt viktig. De er 7 og 10 år:-)

Skrevet

Jeg mener å huske at vi for en god tid tilbake kom over noe info om et slags Super Mario lekeland der borte, der barna kan hoppe rundt på morsomme hoppeslottlignende greier, trampoliner etc mens de henger i gedigne strikk festet rundt livet.

Sønnen min ville sette seg på første fly til NY da han så det! (Han var da i den verste Super-Mario-alderen...)

Kanskje du finner noe på nettet om dette, dersom det er av interresse?

Gjest Ciccacc
Skrevet

Jeg ville tatt dem på musical f.eks. Lion King eller Beauty and the Beast. De er fantastiske begge to.

Museum of Natural historie er fantastisk og spennende for barn. Coney Island, håper det er riktig navn, er et fantastisk sted for barn også.

Kornblomst1365380874
Skrevet

Jeg ville tatt dem på musical f.eks. Lion King eller Beauty and the Beast. De er fantastiske begge to.

Museum of Natural historie er fantastisk og spennende for barn. Coney Island, håper det er riktig navn, er et fantastisk sted for barn også.

Takk for svar alle sammen. Skulle gjerne ha funnet Super Mario lekelandet, men finner ikke noe slik på nettett.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Skulle gjerne ha funnet Super Mario lekelandet, men finner ikke noe slik på nettett.

Super Mario lekeland vet jeg ikke hvor er selvom jeg er godt kjent i New York.

• 2 uker senere...
Gjest xbellax
Kornblomst1365380874
Skrevet
Gjest xbellax
Skrevet

Tusen millioner takk for mange gode tips. Jeg takker så mye og det vil helt sikkert mine barn også gjøre når de får se alt dette i morgen. Vi må prøve å legge opp turen sånn at vi får med oss mest mulig morro alle sammen uten at det blir for stressende:-)

:-)

Skrevet

Dere må ta en helikopter tur over New york. :-)

Det kommer dere til å like,både ungene og voksne. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...