Gå til innhold

Lider du for skjønnheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mil1365380270

3

• Tonette

2

• sant å si

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Stringtrusa har vel uansett lenge vært litt på vei ut?

Jeg brukte nesten bare stringtruser for noen år siden, og en periode synes jeg det definitivt var mest behagelig. Nå bruker jeg det bare en sjelden gang når antrekket krever det eller jeg ønsker å bruke noen av de sexy stringtrusene jeg har *S*. Men hurra for den feminine boksertruen som også gjør at man slipper den synlige trusekanten på rumpa! :-)

Gjest Kayia
Skrevet

For veldig mange var ikke stringtrusa akkurat forskjønnende... ;)

Skrevet

Stringtruse: Jeg har aldri vært noen stor tilhenger av string, men har noen eksemplarer til bruk i unntakstilfelle, ala som Elextra skriver om.

Sko med eller uten høye hæler: Begge deler, takk! Jeg er veldig tilhenger av flate, komfortable sko når det skal "gås en del", men på jobben (kontorjobb) bruker jeg stort sett sko med hæler. Men jeg ville nok aldri blitt som Carrie Bradshaw som trasker gatelangs i ekstremt høye hæler og trange sko...;-)

Veske kontra sekk: Jeg bruker veske til hverdags, ja, til og fra jobb og slikt, men det er selvsagt grenser for hvor lenge jeg bærer på veska da. Den jeg har nå er forresten en slik en som ikke bæres over skulderen. Skal jeg frakte med meg laptop og jobbpapirer til/fra, bruker jeg sekk, likeså har vi med sekk på turer - både i skog og mark og farting rundt i by ( f ekssist høst i Paris).

Hold in: Ikke noe særlig fan av det, da jeg synes det er upraktisk når man skal på do og dessuten veldig varmt å ha på, men har en sånn sak som går fra under bysten til nedpå lårene som om nødvendig kan brukes under f eks en kjole i festlig lag.

Gjest annlovinda
Skrevet

Stringtruse: Jeg har aldri vært noen stor tilhenger av string, men har noen eksemplarer til bruk i unntakstilfelle, ala som Elextra skriver om.

Sko med eller uten høye hæler: Begge deler, takk! Jeg er veldig tilhenger av flate, komfortable sko når det skal "gås en del", men på jobben (kontorjobb) bruker jeg stort sett sko med hæler. Men jeg ville nok aldri blitt som Carrie Bradshaw som trasker gatelangs i ekstremt høye hæler og trange sko...;-)

Veske kontra sekk: Jeg bruker veske til hverdags, ja, til og fra jobb og slikt, men det er selvsagt grenser for hvor lenge jeg bærer på veska da. Den jeg har nå er forresten en slik en som ikke bæres over skulderen. Skal jeg frakte med meg laptop og jobbpapirer til/fra, bruker jeg sekk, likeså har vi med sekk på turer - både i skog og mark og farting rundt i by ( f ekssist høst i Paris).

Hold in: Ikke noe særlig fan av det, da jeg synes det er upraktisk når man skal på do og dessuten veldig varmt å ha på, men har en sånn sak som går fra under bysten til nedpå lårene som om nødvendig kan brukes under f eks en kjole i festlig lag.

''likeså har vi med sekk på turer - både i skog og mark''

Bruker du ikke veske i skogen?

:)

Skrevet

Bruker ikke string.

Bruker sjelden veske, og da som regel ei lita ei. Til tyngre saker (turutstyr eller jobbpapirer og slikt) bruker jeg sekk.

De eneste skoene jeg har med hæl, er bunadskoene. Så da sier det seg vel selv hvor ofte det blir :-)

Skrubber meg 2-3 ganger i måneden.

Hold-in bruker jeg 2-4 ganger i året.

Ergo: HURRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig og omsider en sunnhetsundersøkelse der jeg scorer høyt ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Herregud, så deilig å gjøre _noe_ riktig! :-)

- Bruker _aldri_ stringtruser, bare hipstere

- Bruker _aldri_ veske, bare sekk

- Bruker høye hæler kun ved spesielle anledninger

- Skrubber huden 2-3 ganger i sommerhalvåret

Jippi!!!!!

Skrevet

''likeså har vi med sekk på turer - både i skog og mark''

Bruker du ikke veske i skogen?

:)

Jeg har vurdert å bruke skreppa mi;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har vurdert å bruke skreppa mi;-)

Hehe :-)

Skrevet

Jeg synder nok en del her ja... stringtruse, veldig høye hæler og passe tung veske.. Men skrubber ikke for ofte og bruker ikke hold-in..

Gjest Elextra
Skrevet

Stringtrusa har vel uansett lenge vært litt på vei ut?

Jeg brukte nesten bare stringtruser for noen år siden, og en periode synes jeg det definitivt var mest behagelig. Nå bruker jeg det bare en sjelden gang når antrekket krever det eller jeg ønsker å bruke noen av de sexy stringtrusene jeg har *S*. Men hurra for den feminine boksertruen som også gjør at man slipper den synlige trusekanten på rumpa! :-)

... forøvrig bruker jeg veske hver dag (ikke på tur), MBT-sandaler har jeg vurdert å anskaffe, men har funnet dem for stygge så langt *S*.

Bruker sjelden høye hæler til daglig, men gjerne noe hæl, og alltid høye hæler til fest! *S*

Skrevet

... forøvrig bruker jeg veske hver dag (ikke på tur), MBT-sandaler har jeg vurdert å anskaffe, men har funnet dem for stygge så langt *S*.

Bruker sjelden høye hæler til daglig, men gjerne noe hæl, og alltid høye hæler til fest! *S*

Jeg har aldri hørt om MBT-sandaler... hva er det, da?

(Burde seff google det, men nå spør jeg deg lell*S*)

Gjest Elextra
Skrevet

Såkalte masai-sandaler, skal være fantastiske om du har vondt i ryggen. De kjennetegnes ved den runde sålen, som visstnok skal få deg til å gå som en masai:

http://www.swissmasaius.com/Products.aspx?ListIndex=11802

Gjest bikku
Skrevet

MBT-sko er da et kjent skjønnhetsknep! Liz Hurley og jeg bruker det for å få finere rumpe.

Skrevet

Ta en titt på denne linken: http://www.swissmasai.no/Default.aspx?lang=nn-NO

Jeg er veldig fornøyd med mbt-skoene mine. Er mye bedre i ryggen etter at jeg begynte med disse.

Gjest annlovinda
Skrevet

De der er så stygge, slike skal ikke _jeg_ ha! Huff...

Men - det samme sa jeg om Crocks da de kom, og guri - se hva som er på føttene mine nå...

Kall meg i alle fall ikke prinsippfast!

Hehe.

Jeg skulle heller ikke ha crocs - men har et par. Men brukte de bare i hagen i fjor - får se i år da.

Men slike MBT-sko skal jeg IKKE ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...