Gå til innhold

Innvandring

Anbefalte innlegg

Gjest Innvandrere
Skrevet

Jeg er imot innvandring fordi Norge er et for lite land til å mota mange folkegrupper. Men jeg mener likevel at det er feil å kritisere innvandrerene for det er jo ren logikk at hvis noen ikke har det bra så vil de en annen plass. De som styrer innvandringen må bli mer restriktive.

Samtidig mener at jeg det er både for deres eget og Norges beste at de som kommer til Norge blir behandlet med verdighet og respekt, selv om det ofte kan kollidere med en mer restriktig innvandringspolitikk.

Hva mener dere om innvandringen til Norge ?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

3

• mrxx

2

• trollemor;o)

1

• Aliza1365380759

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg er innvandrer selv, jeg har innvandret fra Danmark.

Gjest Kopernikus
Skrevet

Jeg er innvandrer selv, jeg har innvandret fra Danmark.

Så lenge du ikke er en radikal muslim så er du velkommen :)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, jeg synes også vi bør få restriksjoner på hvor mange svensker og andre skandinaver vi slipper inn, de tar jo snart over hele Norge! Er vel ikke annet å vente når de utgjør majoriteten av innvandrere, så de bør definitivt stenges ute ja.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Jeg er innvandrer selv og mener at innvandring og vi innvandrere har gjort Norge til et rikt, mangfoldig land. Ellers hadde de stakkars nordmennene sittet med nisseluer hver på sin tue, spist rakefisk, lefser og lutefisk, spillet fele og danset og svingt seg i vide skjørt.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg er innvandrer selv og mener at innvandring og vi innvandrere har gjort Norge til et rikt, mangfoldig land. Ellers hadde de stakkars nordmennene sittet med nisseluer hver på sin tue, spist rakefisk, lefser og lutefisk, spillet fele og danset og svingt seg i vide skjørt.

''Ellers hadde de stakkars nordmennene sittet med nisseluer hver på sin tue, spist rakefisk, lefser og lutefisk, spillet fele og danset og svingt seg i vide skjørt.''

Det var ikke du som snakket om å respektere andre mennesker her om dagen, vel?

Gjest Kopernikus
Skrevet

Hva er galt med det? Innvandrere kan tilføre landet ressurser ja, men muslimer krever at vi skal tilpasse oss dem. Jeg savner Norge slik det var før.

Skrevet

Vi har ikke innvandring her i landet lengre. Du tenker kanskje på asylsøkere, flyktninger og mennesker som får arbeidstillatelse?

Gjest Innvandrer fra Finland
Skrevet

''det er både for deres eget og Norges beste at de som kommer til Norge blir behandlet med verdighet og respekt''

Tusen takk for omtanken og gode ord :)

Gjest høstløv
Skrevet

Er det ikke det som er sjarmen med Norge?

Gjest svava
Skrevet

''Ellers hadde de stakkars nordmennene sittet med nisseluer hver på sin tue, spist rakefisk, lefser og lutefisk, spillet fele og danset og svingt seg i vide skjørt.''

Er mulig at det ble skrevet med et glimt i øyet vel??

Gjest vi kan jo bli utryddet....
Skrevet

Synes det er veldig mange svensker i Oslo. Annenhver ansatt i klesbutikker og resturanger er jo svensk. Er ikke det litt betenkelig?

Gjest ViViola
Skrevet

Er mulig at det ble skrevet med et glimt i øyet vel??

Det er mulig, men hvis folk vil at "glimt i øyet" skal synes, må de lære tegnsetting for det. Ellers kan man like gjerne tolke dette helt motsatt.

Gjest høstløv
Skrevet

Synes det er veldig mange svensker i Oslo. Annenhver ansatt i klesbutikker og resturanger er jo svensk. Er ikke det litt betenkelig?

Sitat: "Mange norske statsborgere blant dem som innvandrer

I alt 8 300 eller 13 prosent av innvandringene var det norske statsborgere som sto for, og fra en del land utgjør de en betydelig del av dem som innvandrer."

Noe å tenke på. Det er faktisk mange nordmenn som er innvandrer i Norge.

http://www.ssb.no/emner/02/02/20/innvutv/

Gjest Ciccacc
Skrevet

Hva er galt med det? Innvandrere kan tilføre landet ressurser ja, men muslimer krever at vi skal tilpasse oss dem. Jeg savner Norge slik det var før.

Muslimer har aldri krevet at "vi" skal tilpasse oss "dem". Jeg vet ikke hvem vi og dem er engang.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg synes ikke jeg skrev noe respektløst og det er du nødt til å respektere.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Er det ikke det som er sjarmen med Norge?

Nei ikke alene, men sammen med alt det andre ja så klart. Oslo er en av verdens mest fantastiske byer med sitt mangfold, sjø og natur, kultur og folkeliv, restauranter og puber.

Gjest ViViola
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg synes ikke jeg skrev noe respektløst og det er du nødt til å respektere.

Nei, du syns nok ikke det, nei.

He-he, litt av ei type, du!

Gjest høstløv
Skrevet

Nei ikke alene, men sammen med alt det andre ja så klart. Oslo er en av verdens mest fantastiske byer med sitt mangfold, sjø og natur, kultur og folkeliv, restauranter og puber.

Og marka som nærmeste nabo.

Vi bodde i Oslo og kunne ta ski på beina fra inngangsdøra og gå lange skiturer i marka. Samtidig hadde vi badevann bare fem minutters gange unna. Det er uniktåp kunne bo slik i en hovedstad.

Hilsen innvandreren

Gjest Ciccacc
Skrevet

Nei, du syns nok ikke det, nei.

He-he, litt av ei type, du!

Ja jeg er innvandrer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...