Gå til innhold

Knekt tann, påstøpt ny - kan jeg ta tannbleking?


Miss Electric

Anbefalte innlegg

Miss Electric

Heihei:)

For noen år tilbake klarte jeg å knekke den ene for-tannen min i to. Tannlegen støpte på tannen min slik at den så hel ut igjen, altså en "falsk tann". Den halvdelen som er støpt på, har alltid vært et hakk mørkere enn resten av tennene mine, noe jeg ikke har likt så særlig..

Nå har jeg lyst til å bleke tennene mine, men vet ikke om jeg kan gjøre dette ut i fra min situasjon? Først og fremst tenker jeg på om den påstøpte delen av tannen min blekes på samme måte som resten av tennene mine, eller om denne ikke vil skifte farge uansett? Men også om det vil være smertefullt/ødeleggende for denne tannen dersom jeg bleker?

Noen som har erfaringer eller vet noe om dette?

På forhånd tuden takk for svar!! :)

MvH

Jente, 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tannfeee

Kun din egen emalje tar effekt av bleking. Så for at "påbygget" skal bli hvitere, må det legges på nytt i en lysere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...