Gjest 6-årings mamma Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Min 6-årige datter kom hjem fra en kamerat (7) i dag. Hun fortalte begeistret at de hadde sittet lenge og sett en Starwars film. Det er så mange år siden jeg så den at jeg husker ikke innholdet. Var jen lengre TV-serie i USA den jeg så. Jeg trodde at den filmen var for eldre barn/ungdom jeg? Ville dere latt en 6-7 åring se den? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Guttungen har sett filmene fra han var i 6-årsalder. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Er vel laget flere versjoner av star wars - også beregnet for barn. Så kan jo være det hun har sett? Jeg vet at min sønn (7) , har sett de 'vanlige' star wars filmene hos naboen, ble i grunn ikke veldig glad for det kan en si. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 De nyeste filmene har 11-årsgrense og jeg ville neppe latt mine se dem da de var 6-7 år. Men jeg vet ikke om de er så skumle akkurat, det er vel mer det at ungene ikke skjønner hva det dreier seg om? 0 Siter
willow Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Min søster lar sin yngste se noen av de, men ikke treern. Usikker på hvilken treer det er snakk om (den siste i den gamle triologien eller i den nye), men barnet det er snakko om fyller seks år om en måned. Jente. Hun ser det med storebroren, som er åtte, og hans venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.