Gå til innhold

Heia Birkeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Ja det store korslaget er i full gang. Det er mye bra og jeg synes at Hanne gjør det veldig godt hver gang.

Men likevel, heia Birkeland ;)

Ser dere på? Ikke den store aktiviteten her i kveld ser det ut til.

Hva holder dere på med? *klørmegpåhaken*

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• pekkaline

11

• Lotte :o)

9

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eller Vinni...han har ikke fått vist fram teamet ennå...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237666885' post='4116939]

Eller Vinni...han har ikke fått vist fram teamet ennå...

Han kaprer nok noen av de yngste stemmerene :) Han er jo så nusselig :)

Skrevet

Ser på ja, enig i at Hanne gjør det bra, men Gud bedre jeg er lei av den sangen.

Team Vinnie var kveldens store overaskelse, den var gjennomført bra både sangmessig og vissuelt!

Meeen jeg stemmer selvfølgelig på Elg, ellers hadde jeg blitt arveløs, han er iallefall den kuleste dirigenten, selv om sangvalget i dag var litt skummelt, men håper på det beste!

Skrevet

Ser på ja, enig i at Hanne gjør det bra, men Gud bedre jeg er lei av den sangen.

Team Vinnie var kveldens store overaskelse, den var gjennomført bra både sangmessig og vissuelt!

Meeen jeg stemmer selvfølgelig på Elg, ellers hadde jeg blitt arveløs, han er iallefall den kuleste dirigenten, selv om sangvalget i dag var litt skummelt, men håper på det beste!

Det gikk bra da :) Jippi ;)

Nå blir det fest på birkalndsbussen også. Heia sørlandet :)

Jeg synes at alle hadde fine sanger i dag faktisk .

Skrevet

Eg har ikkje sett på i kveld, men heier på Birkeland allikevel.

Skrevet

Eg har ikkje sett på i kveld, men heier på Birkeland allikevel.

Takker og bukker :)

Skrevet

Jeg heier på teamene Hanne og Jørn!

Men kor og kor fru Blom. Hva har skjedd med gammeldags korsang. Dette er jo mere sånn a la showbiz.

Skrevet

Jeg er akkurat hjemat fra konsert (ja, kor:-)), så jeg har bidratt til korsamfunnet i kveld - tør ikke å lese denne tråden, for jeg skal se reprisen av Korslaget i morgen.

Skrevet

Jeg heier på teamene Hanne og Jørn!

Men kor og kor fru Blom. Hva har skjedd med gammeldags korsang. Dette er jo mere sånn a la showbiz.

Det har jeg også tenkt på, savner ekte korsang....

Skrevet

Jeg er akkurat hjemat fra konsert (ja, kor:-)), så jeg har bidratt til korsamfunnet i kveld - tør ikke å lese denne tråden, for jeg skal se reprisen av Korslaget i morgen.

Tror ikke noen har røpet hvem som dro, men la det være du så er du sikker.

Hvor ofte har dere korøvelse?

Skrevet

Tror ikke noen har røpet hvem som dro, men la det være du så er du sikker.

Hvor ofte har dere korøvelse?

Pføy - nå spiller det ingen rolle: VG nett hadde det på forsida, så det er spolert allerede!!!

Vi har øvelse en gang i uken...

Skrevet

Pføy - nå spiller det ingen rolle: VG nett hadde det på forsida, så det er spolert allerede!!!

Vi har øvelse en gang i uken...

Faders avis da :(

Skrevet

Faders avis da :(

Huff ja, men det burde ha ant meg da...

Men jeg skal nå høre sangene likevel i morgen jeg:-) Jeg har ikke plukket meg ut noen favoritt enda, så hvem som røk ut spiller egentlig ingen rolle...

men jeg også savner ordentlig korsang - dette er jo bare en gjeng med gode sangere som synger nesten unisont, og har et show til...

Skrevet

Men jeg skal nå høre sangene likevel i morgen jeg:-) Jeg har ikke plukket meg ut noen favoritt enda, så hvem som røk ut spiller egentlig ingen rolle...

men jeg også savner ordentlig korsang - dette er jo bare en gjeng med gode sangere som synger nesten unisont, og har et show til...

Det er jo nesten så de må ha skuespillertalent også for å være med her... Men det er jo artig å se på likevel.

Kos deg med sangene :)

Skrevet

Ja, tradisjonell korsang blir vel ikke kommersielt nok for TV2. De skal jo sanke masse money money når folk stemmer.

Ilovenewyork
Skrevet

Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland.

Synes vel egentlig Team Hanne var best i dag.

Synes Wenche hadde valgt en kjip sang denne gangen.

Skrevet

Enig ang sangen, jeg så virkelig for meg at det var de som måtte ut denne gangen. *letta*

Skrevet

''Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland.''

Spiller det noen rolle? Håper ikke folk flest tenker sånn. Og det tror jeg ikke heller, for ellers ville ikke Oslo-laget ha røket ut først.

Skrevet

''Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland.''

Spiller det noen rolle? Håper ikke folk flest tenker sånn. Og det tror jeg ikke heller, for ellers ville ikke Oslo-laget ha røket ut først.

Jeg tror mange støtter opp om "sitt kor" siden premien er støtte i nærmiljøet. Men jeg kan like gjerne stemme på Hanne, altså til flere kor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...