pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ja det store korslaget er i full gang. Det er mye bra og jeg synes at Hanne gjør det veldig godt hver gang. Men likevel, heia Birkeland Ser dere på? Ikke den store aktiviteten her i kveld ser det ut til. Hva holder dere på med? *klørmegpåhaken* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Eller Vinni...han har ikke fått vist fram teamet ennå... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1237666885' post='4116939] Eller Vinni...han har ikke fått vist fram teamet ennå... Han kaprer nok noen av de yngste stemmerene Han er jo så nusselig 0 Siter
Aggathe Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ser på ja, enig i at Hanne gjør det bra, men Gud bedre jeg er lei av den sangen. Team Vinnie var kveldens store overaskelse, den var gjennomført bra både sangmessig og vissuelt! Meeen jeg stemmer selvfølgelig på Elg, ellers hadde jeg blitt arveløs, han er iallefall den kuleste dirigenten, selv om sangvalget i dag var litt skummelt, men håper på det beste! 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Ser på ja, enig i at Hanne gjør det bra, men Gud bedre jeg er lei av den sangen. Team Vinnie var kveldens store overaskelse, den var gjennomført bra både sangmessig og vissuelt! Meeen jeg stemmer selvfølgelig på Elg, ellers hadde jeg blitt arveløs, han er iallefall den kuleste dirigenten, selv om sangvalget i dag var litt skummelt, men håper på det beste! Det gikk bra da Jippi Nå blir det fest på birkalndsbussen også. Heia sørlandet Jeg synes at alle hadde fine sanger i dag faktisk . 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Eg har ikkje sett på i kveld, men heier på Birkeland allikevel. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Eg har ikkje sett på i kveld, men heier på Birkeland allikevel. Takker og bukker 0 Siter
Babette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg heier på teamene Hanne og Jørn! Men kor og kor fru Blom. Hva har skjedd med gammeldags korsang. Dette er jo mere sånn a la showbiz. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er akkurat hjemat fra konsert (ja, kor:-)), så jeg har bidratt til korsamfunnet i kveld - tør ikke å lese denne tråden, for jeg skal se reprisen av Korslaget i morgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Jeg heier på teamene Hanne og Jørn! Men kor og kor fru Blom. Hva har skjedd med gammeldags korsang. Dette er jo mere sånn a la showbiz. Det har jeg også tenkt på, savner ekte korsang.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Jeg er akkurat hjemat fra konsert (ja, kor:-)), så jeg har bidratt til korsamfunnet i kveld - tør ikke å lese denne tråden, for jeg skal se reprisen av Korslaget i morgen. Tror ikke noen har røpet hvem som dro, men la det være du så er du sikker. Hvor ofte har dere korøvelse? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Tror ikke noen har røpet hvem som dro, men la det være du så er du sikker. Hvor ofte har dere korøvelse? Pføy - nå spiller det ingen rolle: VG nett hadde det på forsida, så det er spolert allerede!!! Vi har øvelse en gang i uken... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Pføy - nå spiller det ingen rolle: VG nett hadde det på forsida, så det er spolert allerede!!! Vi har øvelse en gang i uken... Faders avis da 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Faders avis da Huff ja, men det burde ha ant meg da... Men jeg skal nå høre sangene likevel i morgen jeg:-) Jeg har ikke plukket meg ut noen favoritt enda, så hvem som røk ut spiller egentlig ingen rolle... men jeg også savner ordentlig korsang - dette er jo bare en gjeng med gode sangere som synger nesten unisont, og har et show til... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Huff ja, men det burde ha ant meg da... Men jeg skal nå høre sangene likevel i morgen jeg:-) Jeg har ikke plukket meg ut noen favoritt enda, så hvem som røk ut spiller egentlig ingen rolle... men jeg også savner ordentlig korsang - dette er jo bare en gjeng med gode sangere som synger nesten unisont, og har et show til... Det er jo nesten så de må ha skuespillertalent også for å være med her... Men det er jo artig å se på likevel. Kos deg med sangene 0 Siter
Babette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Huff ja, men det burde ha ant meg da... Men jeg skal nå høre sangene likevel i morgen jeg:-) Jeg har ikke plukket meg ut noen favoritt enda, så hvem som røk ut spiller egentlig ingen rolle... men jeg også savner ordentlig korsang - dette er jo bare en gjeng med gode sangere som synger nesten unisont, og har et show til... Ja, tradisjonell korsang blir vel ikke kommersielt nok for TV2. De skal jo sanke masse money money når folk stemmer. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland. Synes vel egentlig Team Hanne var best i dag. Synes Wenche hadde valgt en kjip sang denne gangen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland. Synes vel egentlig Team Hanne var best i dag. Synes Wenche hadde valgt en kjip sang denne gangen. Enig ang sangen, jeg så virkelig for meg at det var de som måtte ut denne gangen. *letta* 0 Siter
Babette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland. Synes vel egentlig Team Hanne var best i dag. Synes Wenche hadde valgt en kjip sang denne gangen. ''Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland.'' Spiller det noen rolle? Håper ikke folk flest tenker sånn. Og det tror jeg ikke heller, for ellers ville ikke Oslo-laget ha røket ut først. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 ''Er fra sørlandet selv,så jeg heier også på Birkeland.'' Spiller det noen rolle? Håper ikke folk flest tenker sånn. Og det tror jeg ikke heller, for ellers ville ikke Oslo-laget ha røket ut først. Jeg tror mange støtter opp om "sitt kor" siden premien er støtte i nærmiljøet. Men jeg kan like gjerne stemme på Hanne, altså til flere kor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.