Gå til innhold

Dol tar av!

Gjest Hvem er hva og hvor og når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser jeg har gått glipp av noe,men åssen tematikk/forum var det??

Ettersom du spør så pent, så kan jeg avsløre det jeg har fått vite under hånden:

Det var en lang tråd om manipulering av stemmene i Det store korslaget, og det viste seg at Jørn Hoel er den samme som her på dol skriver under nicket "Lotte".

Stygg sak, med andre ord!

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

21

• morsan

14

• mrxx

5

• cathlin

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest synd å gå glipp av...
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237749955' post='4117840]

Du er så nysgjerrig at du måtte ty til et engangsnick? = du får ikke vite noe ;-)

det var da også noe å basere det på,hva slags nick jeg bruker...jaja...bruker mitt faste nick på et av forumene,og ville rett og slett virket misvisdende på åpent.

men men,nevermind

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237750100' post='4117845]

Har ikke fått noe jeg... :-(

Hmmmm.... den står som sendt hos meg.

Skrevet

det var da også noe å basere det på,hva slags nick jeg bruker...jaja...bruker mitt faste nick på et av forumene,og ville rett og slett virket misvisdende på åpent.

men men,nevermind

Hmmm, det blir jo bare sletta om jeg skriver det jeg fikk med meg. Sorry.

Skrevet

Fortsatt ingenting her...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237750288' post='4117852]

tar den:) men men,skal ikke mase.ikke alle som her er døgnet rundt,så jeg får vel leve med det:P

sorry maset

Skrevet

Ettersom du spør så pent, så kan jeg avsløre det jeg har fått vite under hånden:

Det var en lang tråd om manipulering av stemmene i Det store korslaget, og det viste seg at Jørn Hoel er den samme som her på dol skriver under nicket "Lotte".

Stygg sak, med andre ord!

Shit! ;-)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237750288' post='4117852]

F.. nå ble jeg også syyykt nysgjerrig.. ingen mer RL på meg nei ;)

Skrevet

tar den:) men men,skal ikke mase.ikke alle som her er døgnet rundt,så jeg får vel leve med det:P

sorry maset

''.ikke alle som her er døgnet rundt,''

Man trenger njo ikke være her døgnet rundt for å få med seg slikt; det holder at man tilfeldigvis var her akkurat da det skjedde.

Gjest Kayia
Skrevet

sorry maset

Snedig at dere som klager over at andre er for mye på dol bruker anonymt nick syns jeg... ;)

Skrevet

''.ikke alle som her er døgnet rundt,''

Man trenger njo ikke være her døgnet rundt for å få med seg slikt; det holder at man tilfeldigvis var her akkurat da det skjedde.

forstod dette skjedde i natt?(pga webmasters melding...)da var jeg opptatt.men men,fikk med meg andre tråder som ble slettet,om det er noen trøst;p (litt spamming)Tror nok noen var mindre edru i natt,for å si det sånn...;) (ikke jeg nei,ikke derfor jeg ikke husker)

får følge med når jeg først er her.

Skrevet

Snedig at dere som klager over at andre er for mye på dol bruker anonymt nick syns jeg... ;)

he he...

Skrevet

forstod dette skjedde i natt?(pga webmasters melding...)da var jeg opptatt.men men,fikk med meg andre tråder som ble slettet,om det er noen trøst;p (litt spamming)Tror nok noen var mindre edru i natt,for å si det sånn...;) (ikke jeg nei,ikke derfor jeg ikke husker)

får følge med når jeg først er her.

Et lurt triks kan være å sjekke ut de trådene som er gjengangere på 100 nyeste....;-)

Skrevet

F.. nå ble jeg også syyykt nysgjerrig.. ingen mer RL på meg nei ;)

*hehe* ;-)

Gjest ser ut som om jeg gikk glipp---
Skrevet

jeg har da ikke klaget,er synd jeg gikk glipp av noe!!er jo innom titt og ofte,men mest for å sjekke svar.

Skrevet

Du kan umulig ha sendt meg noe som helst... ;-(

Gjest ser ut til at jeg gikk glipp av noe--
Skrevet

Et lurt triks kan være å sjekke ut de trådene som er gjengangere på 100 nyeste....;-)

takk for tips:D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237750827' post='4117878]

Du kan umulig ha sendt meg noe som helst... ;-(

har sendt den to ganger til og med!

Men sto ikke så mye spennende, da;-)

Gjest Kayia
Skrevet

jeg har da ikke klaget,er synd jeg gikk glipp av noe!!er jo innom titt og ofte,men mest for å sjekke svar.

''ikke alle som her er døgnet rundt'' kan nok fort tolkes som kritikk av andres dol-vaner.. ;)

Gjest ser ut som jeg har gått glipp...
Skrevet

''ikke alle som her er døgnet rundt'' kan nok fort tolkes som kritikk av andres dol-vaner.. ;)

å?hmm...det tenkte jeg ikke på.men det er vel et fåtall som har dette som hoved-tidsfordriv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...