pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Vil dere følge opp dette og slå av strøm neste lørdag? Det blir midt io beste sendetid..... fra kl 20:30 til 21:30. Alt for klimaet vel? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg tenkte som deg (og fikk litt dårlig samvittighet hehe), men jr påstår at det kun er lyset man skal slå av, og det kan jeg da alltids gjøre. :)det er slå av 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Hva er dette for noe? Og hvorfor er butikker opplyst hele natten gjennom i utgangspunktet? Akkurat der har du et poeng, hva er vitsen med lys når de har stengt? Joda de må jo vise at de er der, reklame mm, men det er jo unødvendig i disse klimatider. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Jeg tenkte som deg (og fikk litt dårlig samvittighet hehe), men jr påstår at det kun er lyset man skal slå av, og det kan jeg da alltids gjøre. :)det er slå av Smart junior Jeg har jo lyst til å se tv. Kan godt slå av alt ellers 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Nei, det tviler jeg på. Kjenner jeg meg rett så er det glemt innen i morgen *kremt* 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Jeg mener det ikke er den enkelt borger/forbruker som må ta ansvaret for dette......... Alle monner drar vettu 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Smart junior Jeg har jo lyst til å se tv. Kan godt slå av alt ellers Ikke sant. Kan godt se nytt på nytt og spise pizza med stearinlys som eneste lyskilde jeg... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Joa =) Klart det =) Men... det virker meningsløst at en person skal unngå å ta seg sin daglige dusj når diverse butikkvinduer og handlersentre er opplyst døgnet rundt.... Jeg er vel en slags kommunist. Jeg vil ha kontroll på dette. Lag en tråd på facebook om du er der kanskje? Vet ikke hva dere kaller det, grupper ? Så får mange åpnet øyene sine forhåpentligvis. Det virker som flere ting er bra å lage grupper for der. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hva er dette for noe? Og hvorfor er butikker opplyst hele natten gjennom i utgangspunktet? Enn gatelys om dagen? Hvis man ser etter, er det mange. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Akkurat der har du et poeng, hva er vitsen med lys når de har stengt? Joda de må jo vise at de er der, reklame mm, men det er jo unødvendig i disse klimatider. Litt av poenget er vel at man lettere skal kunne se eventuelle innbruddstyver vel? 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Litt av poenget er vel at man lettere skal kunne se eventuelle innbruddstyver vel? ja, det kan være et poeng Men hva med å droppe halvparten av lampene kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Joa =) Klart det =) Men... det virker meningsløst at en person skal unngå å ta seg sin daglige dusj når diverse butikkvinduer og handlersentre er opplyst døgnet rundt.... Jeg er vel en slags kommunist. Jeg vil ha kontroll på dette. Det er lettere å unngå tyverier når en butikk er fullt opplyst. Lettere for andre å se om det skulle skje noe muffens der også 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Det er nok for å reklamere. Jasså, så du er ute om natten og spankulerer bare for å få med deg litt reklame, kanskje? 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Det er ikke grunnen. Det er for å reklamenere. I know Var mest ment som en spøk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 "djezuz", byggene er jo opplyst INNVENDIG også........ Det er jo innvending det er viktig med lys for å forebygge innbrudd etc, vennen min;) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 ja, det kan være et poeng Men hva med å droppe halvparten av lampene kanskje? Eller lamper som slår seg på ved bevegelse? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Det er jo innvending det er viktig med lys for å forebygge innbrudd etc, vennen min;) Hadde kanskje vært greit med bevegelsessensor? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Jeg kunne godt gjort det om det ikke akkurat var på en lørdag men jeg skal i selskap på lørdag og jeg tviler på at "earth hour" kommer til å overholdes der. Jeg kan selvfølgelig ta det igjen en annen dag men.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Kjenner jeg meg rett så er det glemt innen i morgen *kremt* Samme her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.