Gå til innhold

ingen konfirmanter i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det flommer vanligvis over med slike tråder på denne tiden, har jeg gått glipp av dem?

Jeg har konfirmant :)

Gjest svava
Skrevet

Det var nesten ingen som fikk barn i 1994.

Eg fikk :)

Gjest svava
Skrevet

Gratulerer! :)

Tusen takk. Har vært og er meg til stor glede .9

Gjest svava
Skrevet

Da er vi to :)

Har du sendt ut invitasjoner? Hvor mange blir dere? :)

Skrevet

Har du sendt ut invitasjoner? Hvor mange blir dere? :)

Vi har ikke sendt ut nei, vi blir 28stk tror jeg. Altså ikke all verden :) Dere da?

Gjest svava
Skrevet

Vi har ikke sendt ut nei, vi blir 28stk tror jeg. Altså ikke all verden :) Dere da?

Ikke sendt ut vi heller. Blir rundt 40 med smått og stort vil jeg tippe. Har som mål å få ut invitasjonene ut før påske. De som skal komme vet jo om det for lenge siden, så det er jo bare "pro forma"

Skrevet

Ikke sendt ut vi heller. Blir rundt 40 med smått og stort vil jeg tippe. Har som mål å få ut invitasjonene ut før påske. De som skal komme vet jo om det for lenge siden, så det er jo bare "pro forma"

her vi bor har de for første gang konfirmasjon på høsten i år... så vi skal i to konfirmasjoner i september og oktober..

Gjest svava
Skrevet

her vi bor har de for første gang konfirmasjon på høsten i år... så vi skal i to konfirmasjoner i september og oktober..

Slik var det der jeg vokste opp også.

Jeg ble konfirmert om høsten.

Nå har de både vår og høst der.

Skrevet

Jeg har konfirmant! :)

Har leid lokale, sendt ut invitasjoner (forrige uke), tenkt på mat (men ikke bestemt meg), snakket med folk til å hjelpe og en til å bake en kake... så er i startgropa :)

Skrevet

Jeg har konfirmant! :)

Har leid lokale, sendt ut invitasjoner (forrige uke), tenkt på mat (men ikke bestemt meg), snakket med folk til å hjelpe og en til å bake en kake... så er i startgropa :)

Så fint :) Jeg og min søster har hver vår konfirmant, så de skal feire dagen sammen. Himla greit å være to om ting :)

Lykke til med videre planleging. Flott å få litt hjelp utenfra til kaker og slikt :)

Gjest mora2
Skrevet

Vi skal i konfirasjon 2 mai, moro!

Er minstejenta til BB, som er litt min også ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Vi skal i konfirasjon 2 mai, moro!

Er minstejenta til BB, som er litt min også ;0)

''Er minstejenta til BB''

BB som i Bjørn Borg? Benny Borg? Brigitte Bardot (Gud forby at hun har så unge barn, men....)? Bukkene Bruse?

Gjest mora2
Skrevet

BB som i Bjørn Borg? Benny Borg? Brigitte Bardot (Gud forby at hun har så unge barn, men....)? Bukkene Bruse?

Nå kan du lure! ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Nå kan du lure! ;0)

Sukk, får ikke jeg sove i natt...

candyqueen_83
Skrevet

BusteBeisa?

Gjest ViViola
Skrevet

BusteBeisa?

Ah.... Men det er jo ikke så himla gøy, da, siden jeg ikke kjenner henne.

Hadde vært gøyere med en av de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...