Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde hælt å kjøpe noe som helst fra det huset der...

Gjest ViViola
Skrevet

Huff, he he. Jeg solgte et møbel på finn.no før jul, og da var jeg superpåpasselig med å ikke få med ting på bildet som ikke skulle være der...;-)

Jeg sensurerte gubben første gang han skulle ha ut annonse - for han tenkte ikke på hva som syntes i bakgrunnen. Det så ut som han hadde tenkt å selge skittentøy. He-he.

Så nå flyttes gjenstander til et sted med nøytral bakgrunn - uansett - før de fotograferes.

Skrevet

Nå tør jeg ikke å bruke nicket mitt, for jeg kjenner faktisk denne selgeren. Jeg er litt overraska over hvor rotete han har det hjemme...:)

*hehe*

Gjest togli
Skrevet

Det kom heller ikke som noen overraskelse av eieren av stolene og rotet heter Jim Roger Nilsen ;-)

Gjest Fytti !
Skrevet

Snobbete kan du ikke kalle den godeste Nilsen iallefall! Ville vært redd for hva som kom til å krype ut av de stolene, hadde ikke turt å ta dem i hus.

Skrevet

Jeg sensurerte gubben første gang han skulle ha ut annonse - for han tenkte ikke på hva som syntes i bakgrunnen. Det så ut som han hadde tenkt å selge skittentøy. He-he.

Så nå flyttes gjenstander til et sted med nøytral bakgrunn - uansett - før de fotograferes.

Ja, man trenger ikke å ha det like rotete som han Jim Roger for å ønske å tilpasse litt rundt før man knipser.-) Det kan jo også være slikt som å lukke en dør i bakgrunnen.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, man trenger ikke å ha det like rotete som han Jim Roger for å ønske å tilpasse litt rundt før man knipser.-) Det kan jo også være slikt som å lukke en dør i bakgrunnen.

Nei, få slår Jimmer'n! :-)

Skrevet

Nei, få slår Jimmer'n! :-)

Dakar! tenk om han oppdager at han er omtalt her inne, da..;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Dakar! tenk om han oppdager at han er omtalt her inne, da..;-)

Det kan jo skje, siden noen her kjenner'n. MEN: Da får'n enten gråte alene, eller ta det innover seg. Man dævver ikke av å bli ledd litt av.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, han fyren der hadde det jo mer enn "normalt" rotete. Men det skader ikke å ta en titt utenfor hovedobjektet og se om man får med noe "uønsket".

F eks lukket vi garasjeporten da vi tok bilde av barnesykkel i oppkjørselen før den ble lagt ut på finn...;-)

En som harr det så rotete som han der ser sikkert ikke dette rotet i det hele tatt lenger.

''F eks lukket vi garasjeporten da vi tok bilde av barnesykkel i oppkjørselen før den ble lagt ut på finn...;-)''

Hehe, skjønner hva du mener. Og jeg er nok dessverre ikke selv blant dem som har hus og hjem ryddig, rent og klart for evt. avfotografering når som helst :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...