Lillemus Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Jeg tror ikke jeg hadde hælt å kjøpe noe som helst fra det huset der... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Huff, he he. Jeg solgte et møbel på finn.no før jul, og da var jeg superpåpasselig med å ikke få med ting på bildet som ikke skulle være der...;-) Jeg sensurerte gubben første gang han skulle ha ut annonse - for han tenkte ikke på hva som syntes i bakgrunnen. Det så ut som han hadde tenkt å selge skittentøy. He-he. Så nå flyttes gjenstander til et sted med nøytral bakgrunn - uansett - før de fotograferes. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Nå tør jeg ikke å bruke nicket mitt, for jeg kjenner faktisk denne selgeren. Jeg er litt overraska over hvor rotete han har det hjemme... *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Det kom heller ikke som noen overraskelse av eieren av stolene og rotet heter Jim Roger Nilsen ;-) 0 Siter
Gjest Fytti ! Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Snobbete kan du ikke kalle den godeste Nilsen iallefall! Ville vært redd for hva som kom til å krype ut av de stolene, hadde ikke turt å ta dem i hus. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg sensurerte gubben første gang han skulle ha ut annonse - for han tenkte ikke på hva som syntes i bakgrunnen. Det så ut som han hadde tenkt å selge skittentøy. He-he. Så nå flyttes gjenstander til et sted med nøytral bakgrunn - uansett - før de fotograferes. Ja, man trenger ikke å ha det like rotete som han Jim Roger for å ønske å tilpasse litt rundt før man knipser.-) Det kan jo også være slikt som å lukke en dør i bakgrunnen. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Ja, man trenger ikke å ha det like rotete som han Jim Roger for å ønske å tilpasse litt rundt før man knipser.-) Det kan jo også være slikt som å lukke en dør i bakgrunnen. Nei, få slår Jimmer'n! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Nei, få slår Jimmer'n! :-) Dakar! tenk om han oppdager at han er omtalt her inne, da..;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Dakar! tenk om han oppdager at han er omtalt her inne, da..;-) Det kan jo skje, siden noen her kjenner'n. MEN: Da får'n enten gråte alene, eller ta det innover seg. Man dævver ikke av å bli ledd litt av. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Ja, han fyren der hadde det jo mer enn "normalt" rotete. Men det skader ikke å ta en titt utenfor hovedobjektet og se om man får med noe "uønsket". F eks lukket vi garasjeporten da vi tok bilde av barnesykkel i oppkjørselen før den ble lagt ut på finn...;-) En som harr det så rotete som han der ser sikkert ikke dette rotet i det hele tatt lenger. ''F eks lukket vi garasjeporten da vi tok bilde av barnesykkel i oppkjørselen før den ble lagt ut på finn...;-)'' Hehe, skjønner hva du mener. Og jeg er nok dessverre ikke selv blant dem som har hus og hjem ryddig, rent og klart for evt. avfotografering når som helst :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.