Gå til innhold

fått noe under neglen..

Anbefalte innlegg

Gjest milliccnt
Skrevet

..og det gjør vondt!! klarer ikke bruke tommelen til noe,er et eller annet som har kommet et stykke under neglen og ikke pokker om jeg greier å stappe noe under neglen for å då det ut,det er altfor vondt.. Litt redd for at det ikke kommer seg ut av seg selv,og oppstå betennelse...fingertuppen er hard og jeg kjenner at det "pulserer" i området..what to do?Er det noe jeg kan legge fingen i,vann med et eller annet oppi som kan få det til å komme raskere ut..er redd for å måtte gå til legen med dette,synes generelt at alt som har med negler å gjøre er ekkelt/vondt og orker ikke tanken på å måtte fjerne neglen e.l..

hjernetrimmern
Skrevet

Prøv å ha fingeren litt i grønnsåpevann, og se om det kan hjelpe på...kan hvertfall være med å forhindre betennelse!!

Gjest bikku
Skrevet

Ha fingeren i grønnsåpevann.

Et knep for å få fremmedobjekter ut er å ha godt med olje eller vaselin på under plasteret, slik at det smøres ut. Ellers er vel grønnsåpe det eneste du kan gjøre uten å gå til fysisk angrep på ondet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...