Gjest milliccnt Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 ..og det gjør vondt!! klarer ikke bruke tommelen til noe,er et eller annet som har kommet et stykke under neglen og ikke pokker om jeg greier å stappe noe under neglen for å då det ut,det er altfor vondt.. Litt redd for at det ikke kommer seg ut av seg selv,og oppstå betennelse...fingertuppen er hard og jeg kjenner at det "pulserer" i området..what to do?Er det noe jeg kan legge fingen i,vann med et eller annet oppi som kan få det til å komme raskere ut..er redd for å måtte gå til legen med dette,synes generelt at alt som har med negler å gjøre er ekkelt/vondt og orker ikke tanken på å måtte fjerne neglen e.l.. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Prøv å ha fingeren litt i grønnsåpevann, og se om det kan hjelpe på...kan hvertfall være med å forhindre betennelse!! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ha fingeren i grønnsåpevann. Et knep for å få fremmedobjekter ut er å ha godt med olje eller vaselin på under plasteret, slik at det smøres ut. Ellers er vel grønnsåpe det eneste du kan gjøre uten å gå til fysisk angrep på ondet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.