Gå til innhold

Endelig har jeg funnet den rette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig.. 500 kr??

Ja, den er et skikkelig kupp,-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237749708' post='4117832]

*schkål*

*hikk*

Gjest Kayia
Skrevet

... jeg gjetter at mannen til Else har sett sitt snitt mens er bortreist noen dager...? :)

brilleslangen
Skrevet

flirer så jeg får magevondt her jeg sitter:-)

Gjest Kayia
Skrevet

... Else har sett sitt snitt mens mannen er bortreist skulle det være. Må nok sette bort Heineken jeg og kanskje... ;)

Skrevet

... Else har sett sitt snitt mens mannen er bortreist skulle det være. Må nok sette bort Heineken jeg og kanskje... ;)

Ja, det spørs om ikke han er like uvitende om salget som enkelte dol'eres menn er om at konene deres kaster klærne deres...;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Ja, det spørs om ikke han er like uvitende om salget som enkelte dol'eres menn er om at konene deres kaster klærne deres...;-)

hehe du er inne på noe der! :)

Skrevet

Det kan være at jeg har sett den lampa før, men av forskjellige årsaker så husker jeg ikke det. Jeg var flere ganger på Ridderhallen på 70-tallet:-)

Skrevet

Eg og trodde eg hadde funnet "den rette" på Ridderhallen, en gang tidlig på nittitallet, men det forholdet varte bare til utpå morrakvisten dagen derpå.

mil1365380270
Skrevet

Den ville jeg ha, men VKF kom meg i forkjøpet.... ;-)

Gjest florentine
Skrevet

Jeg trodde at du hadde funnet mannen i ditt liv............se hvor jeg har tankene............

Skrevet

Å fytti katta, noe så stygt.

Ja ja, morsan, kos deg i lampelyset:-)

Skrevet

Eg og trodde eg hadde funnet "den rette" på Ridderhallen, en gang tidlig på nittitallet, men det forholdet varte bare til utpå morrakvisten dagen derpå.

Ja, ja, sånn kan det gå:-)

Skrevet

Jeg trodde at du hadde funnet mannen i ditt liv............se hvor jeg har tankene............

Det var vel en del av planen at folk skulle tenke slik...;-)

Skrevet

Den ville jeg ha, men VKF kom meg i forkjøpet.... ;-)

? Hun har da ikke svart i denne tråden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...