Gjest ny på markedet Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har sett en liten leilighet jeg kanskje kunne tenke meg å legge inn bud på. Hvor stort bud i forhold til prisantydning bør jeg legge meg på? (prisant. er 1,3 mill). Noen som har peiling? 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Langt under. 300-400'. Er det fler interessenter blir det budrunde uansett. Her du heldig blir det ikke det, og selger MÅ selge. Da kan du fort få den "billig". Sikkert på at dette er et lurt tidspunkt å kjøpe for første gang? Det er jeg 99,9 % sikker på at det _ikke_ er. Prisene skal ned igjen. Den midlertidige utflatningen/oppgangen er kunstig og kun et resultat av krisepakker. Som førstegangskjøper nå ville jeg leid - om situasjonen tillater det. Kjøp i hvert fall ikke noe som du med stor sikkerhet "vokser ut av" inne 1-3 år. Og for guds skyld ta høyde for at renten kan bli HØY sammenlignet med dagens nivå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.