Gå til innhold

Vasker dere pc`n ofte?

Anbefalte innlegg

Gjest qigong
Skrevet

Tenker på alle fingrene som tar på den etter å ha vært borti alt mulig...kravler bakterier overalt, det er jeg sikker på.

Gjest tut å vask
Skrevet

Tar`n i vaskemaskina på finvask ca en gang pr halvår, bruker ikke tørketrommel på den, henger den opp på snora

Gjest Elextra
Skrevet

Tørker av tastaturet med en klut av og til.

Det er bare jeg som bruker pc'en, dermed slipper jeg å bekymre meg over_andres_ bakterier, i hvertfall :-)

Skrevet

Tørker av tastaturet med en klut av og til.

Det er bare jeg som bruker pc'en, dermed slipper jeg å bekymre meg over_andres_ bakterier, i hvertfall :-)

Kremt - det er ingen andre som tar på noe hjemme hos dere? Og du vasker hendene før hver gang du bruker PC'en din?

Gjest Elextra
Skrevet

Kremt - det er ingen andre som tar på noe hjemme hos dere? Og du vasker hendene før hver gang du bruker PC'en din?

Nå tenkte jeg først og fremst på jobb-pc'en, men også hjemme-pc'en er det stort sett bare jeg som bruker (har hver vår).

Vasker ikke hendene hele tiden, men egne bakterier er jeg jo uansett utsatt for i ett sett :P

Skrevet

Nå tenkte jeg først og fremst på jobb-pc'en, men også hjemme-pc'en er det stort sett bare jeg som bruker (har hver vår).

Vasker ikke hendene hele tiden, men egne bakterier er jeg jo uansett utsatt for i ett sett :P

Jammen - andre folk tar jo på andre ting - som du tar på, og da får du bakteriene deres på deg, og overfører disse til din PC. Så at det bare er du som bruker PC'en har jo ingenting å si...

Gjest Elextra
Skrevet

Jammen - andre folk tar jo på andre ting - som du tar på, og da får du bakteriene deres på deg, og overfører disse til din PC. Så at det bare er du som bruker PC'en har jo ingenting å si...

Kanskje du har rett, men jeg er stort sett frisk.

Litt bakterier har man nok bare godt av. De sykeste er gjerne de som er mest nøye med å vaske hendene etc. i ett sett.

Skrevet

Det du sier der gjelder jo de meste av det vi omgir oss med, så trådstarters spørsmål kunne like gjerne vært: Hvor ofte desinfiserer du dørhåndtakene i huset ditt?

Skrevet

Bruker slike våtservietter beregnet til den slags en gang i blant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...