Gå til innhold

Test av brød - hvilket liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at jentene liker morrabrødet best.

Du er våken i dag også... ikke verst! Jeg camperte ved Bodø et års tid, der kjører noen varebiler rundt med brød til butikkene etc. Bilene er dekorert med "Mårrabrødexpressen" over hele sida ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237836115' post='4118587]

Du er våken i dag også... ikke verst! Jeg camperte ved Bodø et års tid, der kjører noen varebiler rundt med brød til butikkene etc. Bilene er dekorert med "Mårrabrødexpressen" over hele sida ;-)

Hehe, veldig bra.

Våken OG frisk:-)

Skrevet

Hehe, veldig bra.

Våken OG frisk:-)

Tviler ikke ;-) Jeg er frisk, men søvnig...*gjesp* Send over en oppkvikker.. hehe..! *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237836969' post='4118598]

Tviler ikke ;-) Jeg er frisk, men søvnig...*gjesp* Send over en oppkvikker.. hehe..! *s*

Da vet jeg hva jeg skal sende....*gliser*

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal sende....*gliser*

Fydda... Det var brød, kneipp, loff og Jæger som skulle diskuteres i denne tråden. Du klarte på mystisk vis å herpe hele greia.. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237840742' post='4118661]

Fydda... Det var brød, kneipp, loff og Jæger som skulle diskuteres i denne tråden. Du klarte på mystisk vis å herpe hele greia.. ;-)

Jeg har kun snakket om brød i hele tråden. For det andre så er det bare jeg som har svart også:-)

Gjest bloppi
Skrevet

Bakerns Ferske - grovbrød er best brødet, sa jeg :)

Gjest nevermind_who
Skrevet

knekkebrød...bedre holdbarhet også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...