Gå til innhold

Hva røyker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, hehe, blir bare irritert over folk som svarer på innlegg de ikke har noe med.

Det forekommer av og til her inne på DOL, vet du.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

3

• morsan

3

• løvinne71

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, hehe, blir bare irritert over folk som svarer på innlegg de ikke har noe med.

For å si det sånn, alle "har noe med" å svare, eller alle kan svare hvis de ønsker det. Så lenge de svarer skikkelig og ordentlig så har ikke du noe med det, så enkelt er det:-)

trollemor;o)
Skrevet

Så se til helvete å la vær å svar!

??? Ro deg ned!!, du spurte: Hva røyker dere? Da må det være lov å svare ingenting.

Skrevet

Ingenting. For så dum er jeg ikke!

Så bra for deg da.

Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det?

Skrevet

"Så se til helvete å la vær å svar!"

- Å fytti hel... så hyggelig du var da..:-(

Så irritert kan du vel ikke bli bare for at noen svarer ingenting på et spørsmål som lyder "Hva røyker dere"?

Men forresten, samme for meg, men du må jo selv se hvor unødvendig det er med slike svar? Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om...

Skrevet

Jeg røyker heldigvis ikke, men gjorde det i ca 4 år under deler av studietiden. Et fjolletet studiepåfunn - klarte meg fint gjennom tenårenes røykeepress (som det var den gangen), og så begynne som 20-åring!! Jeg sluttet i 1990, så nå føler jeg med 100% som en ikke-røyker og ikke som en eksrøyker.

Men den gang da gikk det mest i Marlboro light, litt spedd på med Pall Mall extra mild og More mm

Skrevet

Rull inn du da!

Skrevet

Rull inn du da!

Siden dette nye nicket svarer så frekt til alle, unntatt Geir...ja, hvem kan det være da, tro? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237893311' post='4118998]

Siden dette nye nicket svarer så frekt til alle, unntatt Geir...ja, hvem kan det være da, tro? ;-)

;-)

Men hans svar i tråden om hvilket parti man stemmer på tyder ikke på det. Geir opplyste jo et tobakksmerke - kanskje derfor?

Skrevet

;-)

Men hans svar i tråden om hvilket parti man stemmer på tyder ikke på det. Geir opplyste jo et tobakksmerke - kanskje derfor?

Hmm...

Skrevet

Sokkene mine

Rene eller møkkete? Med eller uten filter? Inne eller ute?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...