Gå til innhold

langvarig omgangssyke

Anbefalte innlegg

Gjest fæl sykdom
Skrevet

hele familien har slitt i helga med diare og oppkast,

første natta vi fikk det (hadde hver sin våkenatt) spydde vi omtrent hvert 20-30 min...

men ble bedre på morgenen, så har det gått lenger og lenger tid mellom hver gang.

Nå er mannen min og jeg fortsatt litt kvalme, dårlig matlyst og har av og til diare, men flere timer mellom hver gang, så vi er på bedringens vei, men vi syns det har vart lenge da, hvis man teller med når diareen begynte,

så har vi hatt det i 4 dager. Er det vanlig at en omgangssyke varer så lenge?

Vet det er mange typer ute og går nå,

calicivirus, rotavirus, norovirus og hva de nå heter. Flere jeg kjenner syns det er rart jeg har det så lenge, de pleier bare spy en gang eller to, så er de ferdig med det liksom...

Sånn jeg har det nå har jeg ikke hatt siden jeg var liten en gang,

da også begge veier, måtte som nå sitte på do med bøtte foran meg når jeg skulle spy, da det begynte å leke andre veien og når jeg spydde....

Fortsetter under...

Gjest Skattekort
Skrevet

Gikk til lege etter aa ha hatt det ca like lenge, og han sa at opp til en uke dessverre ikke er unormalt.

God bedring!

Skrevet

Mannen min drev på i 6 dager før han ble bra.

Skrevet

Tidligere i år hadde jeg en omgang. Spydde vel i ca. 12 timer, men var ikke frisk før det hadde gått 7 dager. (Jeg var på jobb før det, men klarte ikke å gjøre noe fysisk)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...