Gå til innhold

Ja, ble det baksmell eller tilgode? :O)

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Hushjelpen

3

• ilaria

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest xbellax
Skrevet

840,- fikk jeg faktisk. Det blir eksakt 3 flasker rødt og en marlboro lights.

Gjest @krøll
Skrevet

www.altinn.no

takk for linken. NÅ ble jeg glad. Får igjen, 9999 faktisk. I fjor ble jeg skyldig, så dette blir bra......

Skrevet

Har ikke fått mitt ennå, men jeg vet omtrent svaret. Får igjen ca. 60.000,- og når jeg er ferdig med selvangivelsen er jeg skyldig 3 til 4.000. 45 % skatt er for lite hvert jævla år. ....morsomt.

Skrevet

Vet ikke enda - men nå ble jeg jammen nysjerrig!

*leter febrilsk etter arket med pinkoder fra ifjor...*

Kommer tilbake med oppdatering når jeg har funnet ut av dette, akkurat nå er minside låst den neste timen...etter altfor mange feile påloggingsforsøk. *hmmpfrr''

OJOJ!

Foreløbige tall viser at jeg har 42.000,- tilgode i år! Wow!

Skal gjøre noen justeringer, men jeg får sikkert ikke baksmell iallefall...veldig OK. I fjor fikk vi tilbake 60.000,- tilsammen, det var fine penger å betale ned huslån..

Skrevet

Ca 60000 tilgode, men det var jeg klar over. Har enda en del fradrag som ikke er tatt med, da... lønner seg å justere skatten, beste måten å spare på det.

Snodig det der, hvert eneste år blir det diskutert hvem som har spart mest i løpet av året ;)

Skrevet

Får igjen en hundrings, men jeg har ikke sjekka tallenne ennå.

Gjest mora2
Skrevet

Min går jo i null....

Men Snaxy sin har vi ikke fått enda...Redd vi smeller....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...