Gå til innhold

Når det vi har ikke er godt nok i venners øyne..

Anbefalte innlegg

Gjest Søringen
Skrevet

Jeg tror disse menneskene er misunnelige, ikke på huset eller tingene deres, men på lykken deres over "de små ting". Ikke det at det dere har er smått, men det er mindre/enklere enn deres eget, og jeg tror det ergrer dem litt når de ser at andre finner lykken på enklere vis enn det de selv gjør. Bygging av nytt hus, stadig anskaffelse av nytt og dyrt, er ikke det et tegn på at de leter etter noe de føler at mangler i livet deres? Jeg tror det er lykken og tilfredsheten de ser hos dere som de er misunnelig på, og føler derfor for å trykke dere ned på det nivået de selv er på.

Godt sagt. Kan hende du har rett, jeg vet ikke. De er ihvertfall ikke misunnelige på huset vårt, men det kan hende de ikke helt takler at vi har det så godt sammen som par, jeg vet ikke.

Jaja, får prøve legge det vekk for denne gang, og ha en annen innstilling neste gang jeg ser dem - altså heve meg over dem og de tullete holdningene deres :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• trollemor;o)

3

• KaVa

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...