Gå til innhold

Hva gjør man med tenåringer som driver terror?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

He-he, ser dem for meg, ja! Her er det også _mye_ framføring. _MYE_.

(Med lillesøster som støtterekvisitt.)

Her har vi også en lillesøster som støtterekvisitt ;-)

Pappaen og jeg må rett som det er gå på forestillinger midt i middagslaginga ;)

Gjest vis styrke
Skrevet

Jeg ville sluttet å snakke til henne og totalt oversett henne.

Ikke løftet en eneste finger for å hjelpe henne med noe som helst. Ikke vaske hennes tøy, lage mat til henne osv.

Ungdommer kan være uspiselig, men det er måte på hvor liten respekt man skal tåle, grunnet hormoner.

Hvis dere betaler for telefon, så slutt med det.

Ikke vis dere svake, og prøv å "knekke" henne, altså at hun til slutt må be dere om noe og da kan dere sette betingelsene.

Da har dere snudd maktbalansen, for det er vel egentlig det dette handler om.

Skrevet

Du må følge mere med på Dr Phil!

Hva er barnets valuta? Hva er det hun ikke kan greie seg uten? Så bruker du dette til å kontrollere trollet.

Skjønner ikke at dere får jenter. Gutter er så mye greiere. Litt mere gass i småbarnsperioden, Deretter er det bare å gi dem en pakke kondomer og sende dem ut døra når de kommer i tenårene.

*knegg*

Gjest høstløv
Skrevet

Sett alle sakene hennes på trappen og be henne flytte.

Foreldrene har forsørgingsplikt til barna blir 18 år.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg ville sluttet å snakke til henne og totalt oversett henne.

Ikke løftet en eneste finger for å hjelpe henne med noe som helst. Ikke vaske hennes tøy, lage mat til henne osv.

Ungdommer kan være uspiselig, men det er måte på hvor liten respekt man skal tåle, grunnet hormoner.

Hvis dere betaler for telefon, så slutt med det.

Ikke vis dere svake, og prøv å "knekke" henne, altså at hun til slutt må be dere om noe og da kan dere sette betingelsene.

Da har dere snudd maktbalansen, for det er vel egentlig det dette handler om.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Akkurat hva jeg ville gjort, og det vil ikke ta mange dagene før metoden virker.

Godsnakke med sure tenåringer er å kaste bort verdifull tid.

Gjest ViViola
Skrevet

Her har vi også en lillesøster som støtterekvisitt ;-)

Pappaen og jeg må rett som det er gå på forestillinger midt i middagslaginga ;)

Forestillinger er vi vant til her også, og av og til er det ulidelig kjedelig...! Rett og slett. Men - sånn er det bare å ha dramadamer i slekta! :-)

Skrevet

En hver alder har sin sjarm blir det sagt, men det må i høyeste grad være lov å sette et spørsmålstegn ved tenårene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...