Lillemus Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 *Titter ut på knallsol fra skyfri, knallblå himmel og vindstille* 0 Siter
Gjest Jeg vil og ha vår. Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det snør riktignok ikke her, men det virker å bli kaldere og kaldere på nettene igjen. Det kryper litt og litt oppover, eller nedover og i dag morges når jeg kjørte var det isroser på bilrutene og 6,5 kalde Er ikke fornøyd med det! Jeg vil ha ut amerikaneren min i strålende solskinn jeg!!! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Liker det, jeg! :-) Har vært ute på ski i dag, og litt nysnø er supert! :-) 0 Siter
....AV Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det snør her også, og jeg ser på yr.no at det skal komme mer de neste dagene. Ja, ja, jeg er jo glad i å gå på ski.... 0 Siter
Gjest Snø i Bærum Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 *Titter ut på knallsol fra skyfri, knallblå himmel og vindstille* I Bærum snør det. Kos deg med sola. 0 Siter
Gjest Semana Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Her på vestlandet er det vår i dag ; ) 0 Siter
Gjest dropper nicket denne gangen Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Tiddelibom! Dropper nicket av fare for identifisering :-) Jeg diktet om sangen til mine barn - da de var store nok (håper jeg) til litt svart humor: Jeg blør, jeg blør.... ...nå blør jeg mye mer enn før... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Her er det vår Tok nettopp en deilig kaffekopp ute i sola. Det snødde litt i går, men jeg tror det går den rette veien nå 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Vår? Det er tross alt bare mars og det kan komme mengder med snø ennå. Rart vi glemmer det år etter år. Kan til og med snø 17 mai:-) 0 Siter
caprice Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 I Bærum snør det. Kos deg med sola. Jeg sitter bare kilometer fra grensen til Bærum (Oslo) og her snør det definitivt ikke... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Vår? Det er tross alt bare mars og det kan komme mengder med snø ennå. Rart vi glemmer det år etter år. Kan til og med snø 17 mai:-) ''Kan til og med snø 17 mai:-)'' 'kjeften din! I fjor var det et kusehår unna. Slik skal vi aldri ha det igjen. Brrrr! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 *Titter ut på knallsol fra skyfri, knallblå himmel og vindstille* Ha - bare vent! I april har vi gjerne noen fine sommerdager, da kan dere gå på ski rundt Tyholttårnet! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg sitter bare kilometer fra grensen til Bærum (Oslo) og her snør det definitivt ikke... Jeg er i Oslo sentrum. Og akkurat nå snør det ikke lenger, men da jeg postet innlegget gikk det helt hvitt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Vår? Det er tross alt bare mars og det kan komme mengder med snø ennå. Rart vi glemmer det år etter år. Kan til og med snø 17 mai:-) ''Rart vi glemmer det år etter år'' Du sier noe . Selv minner jeg meg selv stadig på at mars gjerne er den verste snømåneden i året, men jaggu fortrenger jeg dette uti måneden når sola skinner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Dropper nicket av fare for identifisering :-) Jeg diktet om sangen til mine barn - da de var store nok (håper jeg) til litt svart humor: Jeg blør, jeg blør.... ...nå blør jeg mye mer enn før... *urk* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 ''Rart vi glemmer det år etter år'' Du sier noe . Selv minner jeg meg selv stadig på at mars gjerne er den verste snømåneden i året, men jaggu fortrenger jeg dette uti måneden når sola skinner. Ja,- etter en uke med varmt vær og sol, blir man bortskjemt... 0 Siter
Gjest dropper nicket denne gangen Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 *urk* De hadde sansen for den, de altså ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.