Gå til innhold

Det SNØR!

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• ....AV

5

• mrxx

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Titter ut på knallsol fra skyfri, knallblå himmel og vindstille*

Gjest Jeg vil og ha vår.
Skrevet

Det snør riktignok ikke her, men det virker å bli kaldere og kaldere på nettene igjen.

Det kryper litt og litt oppover, eller nedover ;) og i dag morges når jeg kjørte var det isroser på bilrutene og 6,5 kalde :(

Er ikke fornøyd med det!

Jeg vil ha ut amerikaneren min i strålende solskinn jeg!!!

Gjest ViViola
Skrevet

Liker det, jeg! :-) Har vært ute på ski i dag, og litt nysnø er supert!

:-)

Skrevet

Det snør her også, og jeg ser på yr.no at det skal komme mer de neste dagene.

Ja, ja, jeg er jo glad i å gå på ski....

Gjest Snø i Bærum
Skrevet

I Bærum snør det. Kos deg med sola.

Gjest dropper nicket denne gangen
Skrevet

Tiddelibom!

Dropper nicket av fare for identifisering :-)

Jeg diktet om sangen til mine barn - da de var store nok (håper jeg) til litt svart humor:

Jeg blør, jeg blør....

...nå blør jeg mye mer enn før...

AneM1365380603
Skrevet

Her er det vår :) Tok nettopp en deilig kaffekopp ute i sola. Det snødde litt i går, men jeg tror det går den rette veien nå ;)

Skrevet

Vår? Det er tross alt bare mars og det kan komme mengder med snø ennå. Rart vi glemmer det år etter år.

Kan til og med snø 17 mai:-)

Skrevet

I Bærum snør det. Kos deg med sola.

Jeg sitter bare kilometer fra grensen til Bærum (Oslo) og her snør det definitivt ikke...

Gjest ViViola
Skrevet

Vår? Det er tross alt bare mars og det kan komme mengder med snø ennå. Rart vi glemmer det år etter år.

''Kan til og med snø 17 mai:-)''

'kjeften din! I fjor var det et kusehår unna. Slik skal vi aldri ha det igjen. Brrrr!

Gjest Elextra
Skrevet

Ha - bare vent! I april har vi gjerne noen fine sommerdager, da kan dere gå på ski rundt Tyholttårnet!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sitter bare kilometer fra grensen til Bærum (Oslo) og her snør det definitivt ikke...

Jeg er i Oslo sentrum. Og akkurat nå snør det ikke lenger, men da jeg postet innlegget gikk det helt hvitt.

Gjest Elextra
Skrevet

''Rart vi glemmer det år etter år''

Du sier noe :). Selv minner jeg meg selv stadig på at mars gjerne er den verste snømåneden i året, men jaggu fortrenger jeg dette uti måneden når sola skinner.

Gjest Elextra
Skrevet

Dropper nicket av fare for identifisering :-)

Jeg diktet om sangen til mine barn - da de var store nok (håper jeg) til litt svart humor:

Jeg blør, jeg blør....

...nå blør jeg mye mer enn før...

*urk*

Skrevet

''Rart vi glemmer det år etter år''

Du sier noe :). Selv minner jeg meg selv stadig på at mars gjerne er den verste snømåneden i året, men jaggu fortrenger jeg dette uti måneden når sola skinner.

Ja,- etter en uke med varmt vær og sol, blir man bortskjemt...

Gjest dropper nicket denne gangen
Skrevet

*urk*

De hadde sansen for den, de altså ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...