morsan Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Ja, også førsteklassinger kom i tynne strømpebukser og småsko. Ikke mange, heldigvis, men noen. Jeg gikk i vinterstøvletter og hadde ullklær - og takket min skaper for at jeg ikke hadde kjøpt meg nytt antrekk til 17. mai... :-) ;-) Hadde jeg kjøpt meg nytt antrekk ville jeg definitivt latt det ligge i skapet og tenkt at jeg sikkert fikk brukt det på sommerfesten på jobben;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 ;-) Hadde jeg kjøpt meg nytt antrekk ville jeg definitivt latt det ligge i skapet og tenkt at jeg sikkert fikk brukt det på sommerfesten på jobben;-) Nemlig. :-) 0 Siter
....AV Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det holdt neppe med tynn ull i slikt vær? Grøss... Nei, de var ganske så kalde, ja. Heldigvis er de ikke av de mest frosne typene, da. Den eneste som ikke frøs var hun som spilte stortromme:-) 0 Siter
Gjest sooooool Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Og dere østlendinger som alltid ler av at det bare regner i Bergen, vi har hatt vårvær og sol mange dager allerede vi;) Og i fjor på 17.mai hadde vi strålende mai vær..tror været har begynt å snu.. På tide å få tatt litt igjen for all mobbingen syns jeg;) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Nei, de var ganske så kalde, ja. Heldigvis er de ikke av de mest frosne typene, da. Den eneste som ikke frøs var hun som spilte stortromme:-) He-he, av og til må man få noen goder av å bære tungt også! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Og dere østlendinger som alltid ler av at det bare regner i Bergen, vi har hatt vårvær og sol mange dager allerede vi;) Og i fjor på 17.mai hadde vi strålende mai vær..tror været har begynt å snu.. På tide å få tatt litt igjen for all mobbingen syns jeg;) Hehe. Men husk - den som ler sist ler best 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Og dere østlendinger som alltid ler av at det bare regner i Bergen, vi har hatt vårvær og sol mange dager allerede vi;) Og i fjor på 17.mai hadde vi strålende mai vær..tror været har begynt å snu.. På tide å få tatt litt igjen for all mobbingen syns jeg;) Det er bare et tidsspørsmål før det snur...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.