Gå til innhold

Det SNØR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, også førsteklassinger kom i tynne strømpebukser og småsko. Ikke mange, heldigvis, men noen.

Jeg gikk i vinterstøvletter og hadde ullklær - og takket min skaper for at jeg ikke hadde kjøpt meg nytt antrekk til 17. mai... :-)

;-) Hadde jeg kjøpt meg nytt antrekk ville jeg definitivt latt det ligge i skapet og tenkt at jeg sikkert fikk brukt det på sommerfesten på jobben;-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• ....AV

5

• mrxx

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

;-) Hadde jeg kjøpt meg nytt antrekk ville jeg definitivt latt det ligge i skapet og tenkt at jeg sikkert fikk brukt det på sommerfesten på jobben;-)

Nemlig. :-)

Skrevet

Det holdt neppe med tynn ull i slikt vær? Grøss...

Nei, de var ganske så kalde, ja. Heldigvis er de ikke av de mest frosne typene, da.

Den eneste som ikke frøs var hun som spilte stortromme:-)

Gjest sooooool
Skrevet

Og dere østlendinger som alltid ler av at det bare regner i Bergen, vi har hatt vårvær og sol mange dager allerede vi;) Og i fjor på 17.mai hadde vi strålende mai vær..tror været har begynt å snu..

På tide å få tatt litt igjen for all mobbingen syns jeg;)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, de var ganske så kalde, ja. Heldigvis er de ikke av de mest frosne typene, da.

Den eneste som ikke frøs var hun som spilte stortromme:-)

He-he, av og til må man få noen goder av å bære tungt også! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Og dere østlendinger som alltid ler av at det bare regner i Bergen, vi har hatt vårvær og sol mange dager allerede vi;) Og i fjor på 17.mai hadde vi strålende mai vær..tror været har begynt å snu..

Hehe. Men husk - den som ler sist ler best ;)

Skrevet

Det er bare et tidsspørsmål før det snur...;-)

Skrevet

Jeg ønsket meg mer snø.

*føler seg hørt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...