nick Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1237987868' post='4119841] ''Da må jeg vel slutte med favorittsysselen min.'' Du får runke med den andre i dag ;-D Næh, det blir nesten som å være utro! 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Huffame... *sjekk hos lege du, du har nok mange år igjen * 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Næh, det blir nesten som å være utro! Litt spenning i hverdagen .-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Tanken slo meg faktisk ikke, og siden jeg satt og dolet så var dere "nærmest". Og det funket jo. Dolinger vet nesten alt. Dolinger er definintivt ikke bare tullinger, nei! Jeg er fasinert over at jeg får svar på så mye her inne i blant. Og det verste er at jeg trenger sjelden å stille spørsmålet selv en gang, for det er som regel noen som rekker å gjøre det før meg! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Nei, men det har jeg. Ja, det er det dessverre mange som har. I vår omgangskrets er det 6 personer som har fått kreft i løpet av det siste året. Heldigvis har Norge et godt utbygget legevesen, som er dyktige til å behandle pasienter med kreft, og for de fleste kreftformer er det stor mulighet for at pasientene blir helt frisk igjen. God bedring! 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Nei, men det har jeg. Uff, det hørtes ikke bra ut. Vi tar livet alt for mye for gitt i våre dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.