Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237987868' post='4119841]

''Da må jeg vel slutte med favorittsysselen min.''

Du får runke med den andre i dag ;-D

Næh, det blir nesten som å være utro!

Fortsetter under...

Skrevet

Huffame... *sjekk hos lege du, du har nok mange år igjen *

Skrevet

Næh, det blir nesten som å være utro!

Litt spenning i hverdagen .-)

Gjest bikku
Skrevet

Tanken slo meg faktisk ikke, og siden jeg satt og dolet så var dere "nærmest". Og det funket jo. Dolinger vet nesten alt.

Dolinger er definintivt ikke bare tullinger, nei!

Jeg er fasinert over at jeg får svar på så mye her inne i blant. Og det verste er at jeg trenger sjelden å stille spørsmålet selv en gang, for det er som regel noen som rekker å gjøre det før meg!

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, men det har jeg.

Ja, det er det dessverre mange som har. I vår omgangskrets er det 6 personer som har fått kreft i løpet av det siste året.

Heldigvis har Norge et godt utbygget legevesen, som er dyktige til å behandle pasienter med kreft, og for de fleste kreftformer er det stor mulighet for at pasientene blir helt frisk igjen.

God bedring!

Annonse

Skrevet

Nei, men det har jeg.

Uff, det hørtes ikke bra ut. Vi tar livet alt for mye for gitt i våre dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...